jm
Diggit

Odličnost Googlovega Magic Editorja presega časovne in prostorske meje

Bi na Facebooku objavili fotografijo včerajšnjega obiska Karibov, čeprav ste cel dan preležali na kavču? Nič lažjega. Umetna inteligenca izpolnjuje svoje obljube in ustvarja neverjetne ponaredke.

Novo Googlovo orodje Magic Editor z umetno inteligenco brez zapletov ustvari praktično kakršno koli sliko si zamislite. Prav predstavitev te platforme je bila ena od vrhuncev letnega srečanja Google I/O. Predavatelja sta na odru med predstavitvijo novega orodja prikazala fotografijo ženske, ki stoji pod Niagarskimi slapovi in začela tapkati po njej.

»Na hitro jo je dvignil, premaknil na drugo stran slike, pri čemer je Magic Editor samodejno zapolnil prostor, kjer je nekoč stala. Nato sta potrkala po oblačnem nebu, ki se je v hipu razcvetelo v svetlejšo modrino brez oblačka. V samo nekaj sekundah sta se slika in njen pomen spremenila,« opišejo dogodek pri mediju The Verge.

Orodje, ki ga poganja umetna inteligenca, Magic Editor, očitno upravičuje svoje ime (v prevodu Čarobni urejevalec). Google ga je gradil več let, vanj pa je vključil tudi Magic Eraser, ki uporabnikom omogoča hitro odstranjevanje ljudi ali predmetov iz ozadja slike. Prav ta funkcija postavlja stvari na višjo raven, saj omogoča spreminjanje vsebine (in potencialno pomena!) fotografij. Google je predstavil orodje kot način za »enostavno urejanje zapletenih fotografij brez profesionalnih orodij«, kar širši javnosti omogoča, da izkoristi moč umetne inteligence, da izloči in preoblikuje svoje fotografije.

Natančnega datuma, kdaj bo Magic Editor na voljo, še niso izdali, a strokovnjaki pričakujejo, da še v tem letu.

hn

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji