Outbrain: Ljubljana kot eno od treh najpomembnejših mest na svetu
"Zadovoljujemo obe strani oglaševalskega sveta in to nam omogoča posebno pozicijo na trgu, zato so naše sklenjene pogodbe z založniki večinoma dolgoročne in ekskluzivne."
Kaja Kovič
Slovenski start-up Zemanta se je letos po šestih letih po prevzemu s strani visokotehnološkega podjetja še uradno preimenoval v Outbrain. Podjetje je poslovne prostore preselilo v Delovo stolpnico in njihovo slavnostno odprtje je eden od dveh direktorjev Outbraina, David Kostman, izkoristil za obisk Ljubljane, ki zanje poleg New Yorka in Izraela predstavlja enega od treh največjih hubov na svetu.
Za MM je med drugim povedal, da se je Andraž Tori, soustanovitelj Zemante, pred kratkim pridružil izvršni ekipi, ki upravlja celotno podjetje. To dokazuje, kako pomembno vlogo ima Tori tudi v Outbrainu. »Ko smo prišli v Ljubljano, smo takoj opazili, kako prijazno delovno okolje je nudila Zemanta svojim zaposlenim in tudi Outbrain od nekdaj podpira tako klimo. Zdi se mi, da tudi zato tako dobro sodelujemo,« je uvodoma povedal sogovornik.
Harmonija med dvema nekdanjima podjetjema, ki sta po šestih letih partnerstva postali enotno podjetje Outbrain, se kaže tudi v rasti. »Vloga ljubljanske pisarne je zelo velika, veliko glavnih dejavnosti Outbraina poteka tu. Ljubljana je poleg newyorške in izraelske ena od treh najpomembnejših pisarn Outbraina. Andraž Tori in Boštjan Špetič sta v celoti vključena v globalno ekipo in vodita ljudi iz New Yorka, Izraela, Francije, Združenega kraljestva, Tokia in širše. Večja pisarna pa seveda pomeni, da bomo v prihodnje zaposlili še več ljudi. V Sloveniji imate neverjetne talente, Zemanta nam je prinesla odlične lokalne povezave in postavila visoke standarde za zaposlene,« je še razložil.
Kako deluje Outbrainova oglaševalska tehnologija
Outbrain se ukvarja z oglaševalsko tehnologijo in služi obema stranema oglaševalskega trga. Na eni strani sodelujejo z mediji; prepoznani so kot premium partner za spletne medije, ki razvijajo lastne novice. »Sodelujemo z mediji, kot so CNN, Fox, Washington Post, New York Post, Le Monde, Spiegel, Build, El País in La Repubblica. Nudimo jim tehnologijo, ki deluje v ozadju njihovih neskončno dolgih spletnih strani z novicami. Ko se bralec z miško pomika navzdol po novicah, srečuje nativne oglase, katere pravzaprav umešča na stran Outbrain. Ti oglasi so umeščeni zelo precizno glede na pretekle aktivnosti in interese posameznega bralca,« razloži delovanje njihove tehnologije, podprte z umetno inteligenco, in nadaljuje: »Na drugi strani pa sodelujemo z več kot 20.000 oglaševalci, katerih oglase nameščamo na spletne strani najbolj prestižnih medijev po vsem svetu. To, da zadovoljujemo obe strani oglaševalskega sveta, nam omogoča posebno pozicijo na trgu, zato so naše sklenjene pogodbe z založniki večinoma dolgoročne in ekskluzivne. Naši dolgoletni partnerji vedo, da jim zagotavljamo velik donos in visoko učinkovitost.« Kostman je dodal, da uspeh ne gre za pripisati le posebni poziciji na trgu, temveč tudi vrhunski tehnologiji, ki ve, kaj želi medij in kaj želi oglaševalec. »Kot ustvarjalci te tehnologije si želimo, da ljudje med branjem novic vidijo tisto, kar jim je všeč in da tudi zaradi tega ostanejo vpleteni in angažirani.«
Zanimalo nas je tudi, kako zagotavljajo varnost blagovnih znamk in ohranjajo kakovost vsebin daleč stran od zavajajočih ali neprimernih vsebin. Direktor Outbraina je povedal, da so prav na tem področju nadvse natančni. »Ne le stroji, tudi ljudje (veliko jih je tukaj v Ljubljani) nadzirajo vsebine in sami opravljajo pregled po tehničnem pregledu. Za določene kampanje uporabljamo tudi dodatna potrdilo o varnosti blagovne znamke, kot je DoubleVerify.«
Več o Outbrainovi tehnologiji, umetni inteligenci in zagotavljanju kakovostnih oglaševalskih praks v prihodnosti si preberite v naslednji tiskani izdaji MM-a (#505).