PM, poslovni mediji organizirali prvi Biz-Tech Talk
Sredi maja je agencija PM, poslovni mediji v sodelovanju s partnerjem Netlify v Münchnu zasnovala in organizirala prvi dogodek Biz-Tech Talk.
Pretekli mesec se je v tehnološkem središču zbrala zaključena družba 30-ih vplivnih voditeljev in poslovnežev, ki so s pomočjo primerov dobrih praks razpravljali o tem, kako nove spletne tehnologije spreminjajo tako blagovne znamke kot tudi izkušnje njihovih strank, spodbujajo rast prihodkov in predvsem poskrbijo za izstopajoče spletne izkušnje.
To je bil tretji v seriji dogodkov znotraj regije EMEA o revoluciji spletne arhitekture družbe Netlify, vodilne svetovne platforme za razvoj sodobnih spletnih aplikacij s sestavljivo arhitekturo; prva dva sta potekala v Parizu in Londonu. Dogodek v Münchnu je bil hkrati tudi prvi v seriji dogodkov Biz-Tech Talk.
»Gre za nov koncept dogodka, katerega namen je mreženje strokovnjakov iz različnih industrij ter pridobivanje dragocenih vpogledov in izkušenj o različnih temah s področja tehnologij in posla,« so sporočili iz agencije PM, poslovni mediji.
V panelu, ki ga je vodil soustanovitelj podjetja Netlify Chris Bach, so sodelovali Vanja Medaković, vodja spletnega marketinga v podjetju Maistra, Ralph Urmel, vodja digitalne izkušnje v podjetju Danone, in Urban Pfeifer, strokovni direktor digitalnega razvoja v agenciji PM, poslovni mediji.