z
Diggit

Porsche svojo inovativnost dokazal tudi s tehnološko naprednim dogodkom

Pri blagovni znamki Porsche so v sodelovanju z agencijo Paideia Events predstavili novo električno vozilo Macan in ob tem dvorano Stožice spremenili v futurističen prostor, ki je gostom nudil 360-stopinjsko izkušnjo.

Blagovna znamka Porsche je pretekli teden v Sloveniji predstavila novo električno vozilo Porsche Macan, ki združuje svet električnih avtomobilov, napredne tehnologije, športne elegance in trajnostnega razvoja. Porsche Center Ljubljana je v sodelovanju z agencijo za organizacijo dogodkov Paidea Events novi model razkril na digitalno in izkustveno obarvanem dogodku v dvorani Stožice.

Uporabili so najsodobnejšo tehnologijo

Prva predstavitev avtomobila v dvorani Stožice je bila izvedena z najsodobnejšo tehnologijo, ki je vključevala skoraj 500 kvadratnih metrov LED-zaslonov, postavljenih v usklajeno celostno razporeditev. Arhitektura je omogočila 360-stopinjsko izkušnjo, znotraj katere so s pomočjo virutalnega voditelja goste popeljali skozi zgodovino znamke Porsche, pri tem pa osvetlil ključne mejnike in na koncu razkrili najnovejše tehnologije in inovacije ter povsem električnega Macana. Dogodek so popestrili pevka Maja Keuc in elegantni plesalci.

»Vedno nam je v čast in poseben izziv ustvarjati dogodke za znamke, ki premikajo meje ter so zgled inovativnosti in naprednega razmišljanja. Z jasnim konceptom, močno idejo in inovativnimi rešitvami smo skupaj ustvarili resnično neprimerljivo izkušnjo za vse goste. To pa ne bi bilo mogoče brez popolnega zaupanja in podpore pri izvedbi dogodka s strani celotne Porschejeve ekipe,« je povedal Mladen Lulič, partner v agenciji Paideia Events.

z

Novi standardi za prihodnost avtomobilizma

Pri Porscheju novega električnega Macana ne vidijo le kot nov model, temveč izraz stremljenja k popolnosti in kot inovacijo, ki spreminja pravila igre. »Z zmogljivostmi naprednega električnega pogona, izjemnim pospeškom in odlično stabilnostjo v ovinkih vozilo omogoča izkušnjo, prepoznavno za znamko Porsche, obenem pa je tudi nekaj popolnoma novega – predanost trajnostni prihodnosti, brez kompromisov pri luksuzu ali zmogljivosti,« sporočajo iz podjetja. Christian Lang, direktor Porsche Inter Auto, pa je ob tej priložnosti povedal: »Predstavitev električnega Macana v tako izjemnem prostoru, kot je dvorana Stožice, je za nas pomemben korak naprej. Je tudi dokaz, da pri Porscheju ostajamo zvesti svojemu bistvu in naši zavezanosti k inovacijam, iskanju novih poti in trajnostni prihodnosti.«

Vasja Potočnik, vodja znamke Porsche v Sloveniji, je ob tem dodal: »Danes smo bili priča pomembnemu prelomnemu trenutku, ki ne le razširja našo ponudbo, temveč tudi postavlja nove standarde v avtomobilski industriji. Električni Macan je dokaz naše predanosti nenehnemu razvoju in vrhunskemu dizajnu, ki bo navdušil tako naše obstoječe kot tudi nove stranke.«

z

Pri aktivaciji v dvorani Stožice so sodelovali Vasja Potočnik in Teja Teraž kot predstavnika naročnika, podjetja Porsche Inter Auto, ter Renata Mavsar, Aleš Kočevar in Mladen Lulić kot predstavniki agencije Paideia Events. Režija in video zasnova je delo Dena Baruce.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji