danD
Aktualno

DAN_D 4.0 BO 13. MARCA 2025!

13. marca 2025 se v Ljubljano vrača že četrti Dan_d – dogodek, ki je znan po tem, da v enem dnevu in na enem mestu združuje vse, kar je treba v letu 2025 vedeti o družbenih omrežjih in vplivnežih.

Po velikem uspehu preteklih izvedb Dneva družbenih omrežij pri Marketing magazinu organiziramo že četrti, tradicionalni Dan_d, namenjen pregledu trendov, novosti in najboljših praks v marketinško najbolj zanimivih družbenih omrežjih.

»Veseli nas, da je Dan_d čez leta prerasel v enega od pomembnejših marketinških dogodkov v Sloveniji in nepogrešljiv za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, oglaševanjem ali upravljanjem družbenih omrežij. Od Dneva družbenih omrežij obiskovalci pričakujejo vrhunski program, pregled svetovnih trendov, odlične primere dobrih praks in koristna znanja, ki jih lahko hitro implementirajo tudi sami. In prav to – in še več – bodo tudi dobili!« pravi Žana Žalar, vodja projekta Dneva_d.

VIDEOVSEBINE SO IN OSTAJAJO VELIKA USPEŠNICA

Rdeča nit tokratnega Dneva_d so videovsebine, ki zavzemajo družbena omrežja in ostajajo velika uspešnica tudi v prihodnje. Udeležence čakajo svetovni trendi, porast videovsebin v marketinških strategijah, vpogledi v učinkovita sodelovanja med ustvarjalci in znamkami, smernice za grajenje (digitalne) skupnosti in implementacija umetne inteligence v družbena omrežja.

V KORAKU S ČASOM IN KORAK PRED TEKMECI

Na odru Dneva_d bodo nastopili različni tuji in domači strokovnjaki, z najmanj eno skupno točko – zbujanjem pozornosti na družbenih omrežjih. Pridite po znanje, ideje in izkušnje kolegov iz stroke, da boste na tekočem v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju družbenih medijev.

Izkoristite Early bird prijavo po znižani ceni in se prijavite že danes. Število mest je omejeno!

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji