Prihodki Mete padajo že tretje četrtletje zapored
Najnovejši finančni izkazi kažejo, da so se prihodki družbe Meta Platforms tudi v zadnjem četrtletju 2022 medletno zmanjšali, tokrat za kar 4 odstotke, in sicer na 32,2 milijarde dolarjev.
Kaja Kovič
Mark Zuckerberg je komentiral, da so se prikazi oglasov v tem obdobju vseeno medletno povečali za 23 odstotkov, a težava je v tem, da je povprečna cena oglasa padla, in to za 22 odstotkov. V zadnjem četrtletju, ko vlada praznično vzdušje, oglaševalci pa so bolj dejavni, Facebooku in Instagramu torej ni prineslo zadovoljivih rezultatov, a vodstvo Mete je vseeno izjavilo, da je sezona potekala v skladu s pričakovanji.
Več aktivnih uporabnikov
Facebook je v zadnjem četrtletju leta 2022 dosegel tudi 2 milijardi aktivnih uporabnikov na dan, kar je izvršni direktor Mark Zuckerberg pripisal napredku v mehanizmu za odkrivanje umetne inteligence (AI) in formatu »reels«, kratkim videoposnetkom, ki spominjajo na filmski format platforme TikTok. »To bosta še naprej dve najpomembnejši področji vlaganj in raziskav, saj podjetje poskuša popraviti smer po nestanovitnem letu 2022,« je dejal Zuckerberg.