iok
Diggit

Prihodki Mete padajo že tretje četrtletje zapored

Najnovejši finančni izkazi kažejo, da so se prihodki družbe Meta Platforms tudi v zadnjem četrtletju 2022 medletno zmanjšali, tokrat za kar 4 odstotke, in sicer na 32,2 milijarde dolarjev.

Mark Zuckerberg je komentiral, da so se prikazi oglasov v tem obdobju vseeno medletno povečali za 23 odstotkov, a težava je v tem, da je povprečna cena oglasa padla, in to za 22 odstotkov. V zadnjem četrtletju, ko vlada praznično vzdušje, oglaševalci pa so bolj dejavni, Facebooku in Instagramu torej ni prineslo zadovoljivih rezultatov, a vodstvo Mete je vseeno izjavilo, da je sezona potekala v skladu s pričakovanji.

Več aktivnih uporabnikov

Facebook je v zadnjem četrtletju leta 2022 dosegel tudi 2 milijardi aktivnih uporabnikov na dan, kar je izvršni direktor Mark Zuckerberg pripisal napredku v mehanizmu za odkrivanje umetne inteligence (AI) in formatu »reels«, kratkim videoposnetkom, ki spominjajo na filmski format platforme TikTok. »To bosta še naprej dve najpomembnejši področji vlaganj in raziskav, saj podjetje poskuša popraviti smer po nestanovitnem letu 2022,« je dejal Zuckerberg.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji