igrice
Diggit

Računalniške igrice: Hudo verbalno nasilje nad ženskami

Organizacija Women in Games je s pomočjo agencije BBDO Argentina zasnovala komunikacijsko akcijo, v kateri prikazuje, v kako groznem položaju se znajdejo igralke igric, ko razkrijejo svoj spol.

V svetu računalniških iger se na tisoče žensk sooča z zelo veliko težavo – ne morejo igrati oziroma tekmovati z odprtim mikrofonom. Takoj ko drugi igralci slišijo ženski glas, jim to onemogoči igro. Ženske v igrah postanejo žrtve žalitev in omalovaževanja vseh vrst – celo izključitve iz igre s strani nasprotnikov in soigralcev. To ima velik vpliv na tiste ženske, ki se želijo zabavati, a se ne koncu soočijo s stresom, predvsem pa slabo vpliva na tiste, ki želijo postati profesionalke. V teh grozljivih pogojih njihova uspešnost trpi, njihove možnosti za napredovanje pa postanejo vse manjše.

Preizkus

Za ozaveščanje o tem problemu sta BBDO Argentina ter Women In Games Argentina izvedla poskus, v katerem so trije profesionalni moški igralci igrali z modulatorjem ženskega glasu, da bi na lastni koži izkusili, kako se ženske počutijo, ko poskušajo igrati na spletu. Rezultat je bil pričakovan: igralci so opazili, da se je povprečno število njihovih zmag občutno znižalo, in izjavili, da je nemogoče igrati pod temi pogoji.

Komunikacijska akcija in aktivacija

»Želimo osvetliti situacijo, da so igralke videoiger po vsem svetu v zelo slabem položaju. Ne podpirajo jih ne podjetja ne sama skupnost igralcev,« sta povedala Christian Rosli in Joaquín Campins, glavna kreativna direktorja pri BBDO Argentina. Prav zaradi tega so stopili v pomoč organizaciji Women in Games Argentina. Z akcijo želijo svet iger narediti bolj vključujoč. Tega so se lotili z ozaveščanjem, izobraževanjem in ustvarjanjem zaposlitvenih priložnosti za ženske v tehnologiji.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji