hn
Diggit

S Coca-Colo v svet umetne inteligence

Coca-Cola je predstavila ustvarjalno platformo z umetno inteligenco, ki kot prva združuje tehnologiji OpenAI GPT-4 in DALL-E, in je namenjena izdelovanju vizualnih kreacij.

Potrošniki lahko do 31. marca 2023 obiščejo spletno stran createrealmagic.com in preko nje dostopajo do platforme, na kateri so različni elementi z blagovno znamko Coca-Cola, ter jih uporabijo v umetniškem ustvarjanju, pri katerem jim pomaga umetna inteligenca. Dela bodo predstavljena na digitalnih oglasnih panojih v New Yorku in Londonu, trideset najboljših pa bo poslanih na Real Magic Creative Academy v ZDA, kjer bodo pomagali blagovni znamki soustvarjati vsebine za komercialne namene.

Coca-Cola hitro sprejema nove trende

OpenAI GPT-4 in DALL-E bosta nadobudnim ustvarjalcem pomagala narediti slike tudi na podlagi besedilnih pozivov in tako predstavlja edinstvena platforma tudi veliko priložnost za digitalne kreativce po vsem svetu. Podjetje želi preko tega projekta »demokratizirati svojo ikonografijo«, kot je v sporočilu za javnost zapisal Pratik Thakar, globalni vodja kreativne strategije in integrirane vsebine za blagovno znamko Coca-Cola. »Namen eksperimenta je prav tako pokazati zavezanost Coca-Cole k agilnosti, spremljanju trendov, hitremu testiranju in sprejemanju umetne inteligence.«

Zagon kampanje s štirimi umetniki

Coca-Cola je za zagon kampanje izbrala štiri umetnike, ki se ukvarjajo s slikanjem in poznajo delovanje umetne inteligence: Emmo Sofijo iz ZDA, Chrisa Brancha in Paula Parsonsa iz Evrope ter Eana Hwa Huaga iz Azije, ki bodo pozneje izvajali zgoraj omenjeni program delavnic. Vseh 30 izbranih kreativcev bo svoja dela lahko uporabilo za licenčno prodajo, digitalne zbirateljske predmete (NFT) in podobne poslovne priložnosti. V podjetju poudarjajo, da bodo udeleženci prejeli pomembno priznanje za svoje delo, saj mnogo sodobnih umetnikov, ki je pomagalo pri razvoju modelov umetne inteligence za potrebe ustvarjanja, ni bilo vedno priznanih ali plačanih.

DIGGIT 2023

Ekipa MM-a 9. maja 2023 organizira dogodek Diggit, na katerem se bodo številni mednarodni in domači strokovnjaki posvetili glavnim trendom, ki jih morajo oglaševalci v svoje strategije implementirati že danes.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji