zz
Diggit

S telefonom Barbie proti najstniški odvisnosti od pametnih telefonov

Novi rožnat telefon Barbie spominja na mobilnike, ki smo jih uporabljali pred dvajsetimi leti.

V Veliki Britaniji in Evropi je podjetje HDM predstavilo nov telefon blagovne znamke Barbie, ki naj bi mladim pomagal pri digitalnem razstrupljanju in odmiku od pametnih telefonov. Preklopni telefon ima omejene funkcije, nima sprednje kamere, od igric je naložena le »kača«, prav tako pa je omejen dostop do interneta. Proizvajalec HMD, ki je znan po telefonih Nokia, z mobilnikom Barbie odgovarja na vse večje povpraševanje po ukrepih in orodjih, ki bi zmanjšali vpliv tehnologije na življenje (mladih) uporabnikov.

Telefon stane 120 evrov in je po pisanju medijev, kot je BBC, že pritegnil pozornost pri dekletih in mladih ženskah.

Kljub privlačni rešitvi se nekateri sprašujejo, ali je resnično učinkovit način za zmanjšanje uporabe tehnologije, saj veliko strokovnjakov namesto tega zagovarja razvoj digitalne pismenosti in zdravega odnosa do tehnologije.

Proizvajalec HMD kritik ne sprejema, ampak napoveduje nov projekt, pri katerem sodeluje z več kot tisoč starši, da bi ustvarili napravo, ki bi združevala prednosti pametnih in osnovnih telefonov.

z

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji