mm
Diggit

Skupna zaveza IAB za trajnostno digitalno oglaševanje

Iz IAB Europe so sporočili, da je 20 nacionalnih združenj IAB in zvez podpisalo sporazum o skupni zavezi za trajnostno digitalno oglaševanje. Kaj to pomeni?

Ali veste, da se industrija digitalnega oglaševanja sooča s kritičnim izzivom v zvezi z izpusti ogljikovega dioksida?

Izpusti, povezani z internetom, napravami in podpornimi sistemi, so zdaj dosegli že skoraj 4 odstotke svetovnih emisij toplogrednih plinov, napovedi pa kažejo, da se bodo celo podvojile. Zavedanje o podnebni krizi je ključno in potrebno je ukrepati učinkovito ter odločno, česar se zavedajo tudi pri evropskem Uradu za interaktivno oglaševanje (IAB Europe).

Digitalno oglaševanja pušča velik ogljični odtis

Nacionalna združenja IAB in zveze so pripravile nov evropski sporazum IAB o skupnih zavezah za trajnostni razvoj, ki vzpostavlja skupen in dosleden pristop obravnave izpustov ogljikovega dioksida v digitalnem oglaševanju. Zajema različne vidike, vključno z metodologijo merjenja, regulativno in politično taksonomijo ter standardizacijo najboljših praks za zagotavljanje oglasov v celotni digitalni dobavni verigi. Da bi zagotovili uspešno izvajanje skupne vizije, bo pobudo vodil Odbor za trajnostne standarde IAB Europe.

Med podpisniki tega pomembnega mejnika v prizadevanjih oglaševalske industrije za spodbujanje trajnostnega razvoja v Evropi je tudi Zoran Savin, direktor IAB Slovenija.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji