zz
Diggit

Slovenski studio ustvaril božične oglase za britanski Cribbs

Studio Digital Da Vincis je za večje nakupovalno središče Cribbs v Bristonu ustvaril serijo božičnih plakatov, pri katerih so za vsakega popisali po štiri A4 strani pozivov (promptov).

Kampanja pod sloganom »Več božiča, kot ste pričakovali« obiskovalce Cribbsa vabi, naj ta božič postanejo »veliki« in uživajo v vseh prednostih nakupovanja v velikem in prostornem nakupovalnem centru Cribbs Mall, ki šteje kar 130 trgovin, med njimi znamke John Lewis, Marks & Spencer, Boots, H&M, Next, River Island, LEGO, Apple, Jaguar in številne druge; prav tako imajo več restavracij, kinodvoran, ledenih dvoran in bowling.

V studiu Digital Da Vincis so ustvarili več kreativnih rešitev za oglasne plakate – moškega, ki poskuša ogromno božično darilo spraviti v običajen avto, prevelik božični puding za kuhinjsko mizo in prevelik angelček za božično drevesce v prikupni dnevni sobi.

Pozivi, dolgi štiri A4 strani

Vse slike so bile ustvarjene in umetniško vodene z uporabo številnih orodij UI, kot so Midjourney, Magnific AI, Freepik. Kot pravijo v studiu Digital Da Vincis, je bil velik izziv ustvariti zelo podrobne slike z zelo natančnimi elementi. »Sem sodijo parkirišče, drevesa, oblačila, zavijanje božičnih daril, oblikovanje prostorov, pohištvo, namizna srebrnina in številni drugi drobni elementi, ki na koncu sestavljajo končni prizor. Samo pozivi so ustvarili štiri strani besedila in ustvarjenih je bilo več kot tisoč različic slik. Z orodji za slikanje in urejanje slik je veliko dela, pa četudi jih poganja umetna inteligenca.«

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji