artifact
Diggit

Soustanovitelja Instagrama predstavljata novo aplikacijo za branje novic

Legendarna dvojica, Kevin Systrom in Mike Krieger, se vrača. Predstavljata namreč novo aplikacijo Artifact, ki uporabnikom zagotavlja personalizirane novice. Aplikacija uporablja umetno inteligenco, kar Systrom vidi kot »prihodnost družbenih omrežij«.

Soustanovitelja Instagrama sta ustanovila novo podjetje, ki raziskuje ideje za družbene aplikacije naslednje generacije. Dvojica je leta 2018 zaradi napetosti z matičnim podjetjem zapustila Facebook. Njuna prva aplikacija je Artifact, personalizirani bralnik novic, ki s pomočjo umetne inteligence prilagodi izkušnjo končnemu uporabniku.

Ime aplikacije, Artifact, združuje članke (ang. articles), dejstva (ang. facts) in umetno inteligenco (ang. artificial intelligence). Pravzaprav gre za nekakšen TikTok za novice. Aplikacija zajema članke iz več virov – od vodilnih novičarskih organizacij do manjših blogovskih prispevkov o nišnih temah. Na podlagi zanimanj uporabnika Artifact prilagaja algoritem ter prikazuje podobne objave in zgodbe, podobno kot uporabniki gledajo  videoposnetke na strani For You na TikToku.

Artifact spominja na prerojeno različico Google Readerja, aplikacije za branje novic, ki jo je Google ukinil leta 2013. Le da gre v primeru Artifacta za aplikacijo za branje novic, ki s pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja razume zanimanja uporabnikov, hkrati pa jim omogoča, da s prijatelji razglabljajo o prebranih novicah.

Aplikacija še ni javno dostopna, zainteresirani uporabniki, ki imajo ameriško telefonsko številko, pa se lahko vpišejo na čakalni seznam. Aplikacija je na voljo za operacijska sistema Android in iOS.

Systrom pravi, da sta bila s Kriegerjem ob ustanovitvi novega podjetja pozorna na tri stvari. Prvič, počakala sta na nov val na področju potrošniške tehnologije in ga poskušala ujeti. Drugič, iskala sta način, kako ta val povezati s tehnologijo družbenih omrežij, ki jima je še posebej blizu. In ne nazadnje, kako bi njun izdelek rešil problem, s katerim se soočajo potrošniki.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji