z
Diggit

UI: Kaj imajo skupnega Kitajska, ZDA, bančništvo in prodaja

Glavni izzivi organizacij pri implementaciji UI so varnost, varstvo podatkov in upravljanje; soočajo se s pomanjkanjem razumevanja, strategij, podatkov in pripravljenosti na regulacijo.

Organizacije po vsem svetu navdušeno uporabljajo in investirajo v generativno umetno inteligenco. Med njimi je (glede na nedavno študjo SAS x Coleman Parkes Research) Kitajska na samem vrhu. Kitajski poslovni odločevalci poročajo, da 83 odstotkov njihovih organizacij uporablja to tehnologijo, kar je več, kot v Združenem kraljestvu (70 odstotkov), Združenih državah Amerike (65 odstotkov) ter Avstraliji (63 odstotkov).

O raziskavi

SAS in Coleman Parkes sta v raziskavo vključila na 1.600 odločevalcev iz različnih panog – bančništvo, zavarovalništvo, javni sektor, biološke vede, zdravstvo, telekomunikacije, proizvodnja, trgovstvo, energetika in komunalne ter strokovne storitve. Najmanjše anketirane organizacije zaposlujejo med 500 do 999 ljudi, največje več kot 10.000.

»Čeprav Kitajska vodi v stopnji sprejemanja UI, višja stopnja sprejemanja ne pomeni nujno tudi učinkovite implementacije ali boljših donosov,« je povedal Stephen Saw, generalni direktor pri Coleman Parkes. »V resnici so ZDA v tej tekmi nekoliko pred Kitajsko, saj je 24 odstotkov organizacij popolnoma implementiralo UI v primerjavi z 19 odstotkov na Kitajskem.«

Severna Amerika je z 20 odstotki na vrhu glede popolne uporabe in implementacije UI v procese svojih organizacij, medtem ko je v Azijsko-pacifiški regiji takih organizacij le 10, v Latinski Ameriki 8, v Evropi pa 7 odstotkov.

Med sektorji vodi bančništvo, med oddelki pa prodaja

Podatki kažejo, da je bančništvo vodilno na področju vključevanja UI v vsakodnevne poslovne operacije in procese. Sledijo mu področja telekomunikacij, zavarovalništva in maloprodaje. Oddelki znotraj organizacij, ki uporabljajo oziroma nameravajo uporabljati UI so prodaja (86 odstotkov), marketing (85 odstotkov) in IT (81 odstotkov).

»Pri vsaki novi tehnologiji morajo organizacije preiti fazo spoznavanja, ločiti velika pričakovanja od resničnosti, da bi razumele kompleksnost dejanskih implementacij v podjetje. Do tega trenutka smo prišli tudi z generativno umetno inteligenco,« pravi Bryan Harris, izvršni podpredsednik in tehnični direktor pri SAS. »V času, ko je cikel navdušenja za nami, gre sedaj za namensko implementacijo in zagotavljanje zanesljivih poslovnih rezultatov z UI.«

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji