n
Diggit

Umetna inteligenca, ki upravlja komentarje na družbenih medijih

Podjetje BrandBastion je predstavilo orodje BrandBastion Lite, ki z uporabo umetne inteligence (UI) za blagovne znamke hitro in učinkovito upravlja družbena omrežja in komentarje sledilcev.

Podjetje BrandBastion, ponudnik rešitev z umetno inteligenco za upravljanje skupnosti, se prilagaja različnim potrebam blagovnih znamk in jim pomaga pri boljši komunikaciji z občinstvom ter strankami. Podjetje ima več kot 10 let izkušenj z upravljanjem komentarjev za tisoče računov, vključno z Netflixom, Uberjem in RedBullom.

BrandBastion je nedavno predstavil inovativno orodje BrandBastion Lite, ki blagovnim znamkam omogoča lažjo in bolj preprosto komunikacijo s ciljnimi javnostmi, obenem pa poenostavlja upravljanje komentarjev v družbenih medijih.

Platforma je namenjena predvsem podjetjem, ki se soočajo z ogromnim obsegom komentarjev na različnih platformah družbenih medijev (Facebook, TikTok, YouTube in Twitter). S tehnologijo UI omogoča avtomatizacijo moderiranja komentarjev, merjenje čustvenega naboja komentarjev, identifikacijo negativnih komentarjev in komentarjev, ki hitro potrebujejo odgovor.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji