Umetna inteligenca, ki upravlja komentarje na družbenih medijih
Podjetje BrandBastion je predstavilo orodje BrandBastion Lite, ki z uporabo umetne inteligence (UI) za blagovne znamke hitro in učinkovito upravlja družbena omrežja in komentarje sledilcev.
Kaja Kovič
Podjetje BrandBastion, ponudnik rešitev z umetno inteligenco za upravljanje skupnosti, se prilagaja različnim potrebam blagovnih znamk in jim pomaga pri boljši komunikaciji z občinstvom ter strankami. Podjetje ima več kot 10 let izkušenj z upravljanjem komentarjev za tisoče računov, vključno z Netflixom, Uberjem in RedBullom.
BrandBastion je nedavno predstavil inovativno orodje BrandBastion Lite, ki blagovnim znamkam omogoča lažjo in bolj preprosto komunikacijo s ciljnimi javnostmi, obenem pa poenostavlja upravljanje komentarjev v družbenih medijih.
Platforma je namenjena predvsem podjetjem, ki se soočajo z ogromnim obsegom komentarjev na različnih platformah družbenih medijev (Facebook, TikTok, YouTube in Twitter). S tehnologijo UI omogoča avtomatizacijo moderiranja komentarjev, merjenje čustvenega naboja komentarjev, identifikacijo negativnih komentarjev in komentarjev, ki hitro potrebujejo odgovor.