Umetna inteligenca Mete in Snapa z nasveti za boljše življenje
Meta Platforms in Snap Inc. sta predstavila ločene pobude na področju umetne inteligence za izboljševanje življenj uporabnikov. To odraža pomembnost in vse večji interes družbenih medijev za to tehnologijo.
Kaja Kovič
Medtem ko so razprave o umetni inteligenci razplamtele novembra lani zaradi prihoda ChataGPT, se zdi, da bodo ponovno zaživele zaradi vzporednih novic o aktivnostih z umetno inteligenco dveh tehnoloških velikanov, Mete in Snapa.
Bo Meta na neki točki izboljševala tudi naša življenja?
Mark Zuckerberg, izvršni direktor Mete, je podrobneje opisal načrte Facebooka in Instagrama na področju umetne inteligence, vključno s povezovanjem skupin po vsej družbi, ki že delajo na generativni umetni inteligenci, ter o oblikovanju nove produkcijske skupine, katere poslanstvo bo »pohitritev« inovacij. Meta je v preteklosti že dajala prednost razvoju umetne inteligence, zlasti pri poenostavitvi marketinških procesov znotraj svojega podjetja, ki se ukvarja izključno z oglaševanjem.
Zuckerberg si želi, da bi dvignili raven izkušenj na področju besedil – to bodo raziskovali preko Messengerja, Direct Messages na Instagramu in WhatsAppa; prav tako želi izboljšati grafične oz. slikovne izkušnje uporabnikov, in sicer preko oglasnih formatov, filtrov Instagrama in slikovnih objav, boljše izkušnje z videom pa jim bodo omogočili z natančnim raziskovanjem rokovanja uporabnikov z videoposnetki na vseh njihovih platformah. »Za začetek se bomo osredotočili na razvoj ustvarjalnih in izraznih orodij za uporabnike naših platform, pozneje pa se bomo osredotočili tudi na razvoj osebnosti umetne inteligence, ki bo lahko ljudem pomagala na najrazličnejše načine,« je pomenljivo dejal izvršni direktor Mete.
Snap: Moja umetna inteligenca
Snap je istega dne predstavil novo funkcijo, »My AI«. Klepetalni robot deluje preko najnovejše različice tehnologije OpenAI GPT, ki pa so jo prilagodili posebej za Snapchat. Funkcijo My AI ta teden uvajajo naročnikom Snapchat+ (plačljiva različica aplikacije). Deluje podobno kot ChatGPT, a obenem priporoča darilne ideje, pomaga pri načrtovanju izletov in predlaga različne recepte. Ponudba funkcije le naročnikom plačnikom bo v času, ko se povečuje zanimanje potrošnikov za umetno inteligenco, pomagala Snapchatu okrepiti plačljivo različico aplikacije, ki se trenutno ponaša z več kot 2 milijonoma uporabnikov.