z
Diggit

»Umetna inteligenca na Metinih platformah bo spremenila oglaševalsko industrijo«

Mark Zuckerberg je med predstavitvijo izredno dobrih rezultatov za drugo četrtletje razkril dodatne podrobnosti vizije o UI, ki jih opisuje kot transformativne za oglaševalsko industrijo.

Odlični poslovni rezultati

Prihodki Mete so se v drugem četrtletju povečali za 22 odstotkov na 35 milijard evrov, rezultati pa so presegli sama pričakovanja Wall Streeta. Število oglasnih prikazov se je na Facebooku in Instagramu medletno povečalo za 10 odstotkov, za prav toliko odstotkov pa se je tudi podražil povprečen oglas na obeh platformah.

Zuckerberg je med najhitreje rastočami panogami na področju oglaševanja navedel e-trgovino, igre na srečo ter zabavno in medijsko industrijo. Napovedal je, da naj bi se Metini prihodki v tretjem četrtletju 2024 gibali med 32 in 39 milijardami evrov.

Napoved rasti UI

V podjetju se še naprej osredotočajo na umetno inteligenco, za katero pravijo, da že izboljšuje marketinško učinkovitost in bi lahko sčasoma preoblikovala temelje oglaševanja.

Tehnični velikan vodi dve glavni področji UI. Prvo zajema osnovne sisteme, ki jih že leta uporabljajo za podporo ekosistema (na primer razvrščanje oglasov), drugo pa generativno UI, najnovejšo tehnologijo, ki je še ne ocenjujejo kot pomemben vir prihodkov, a naj bi sčasoma postala transformativna. »V prihodnjih letih bo UI samostojno ustvarjala kreativne vsebine in rešitve za oglaševalce, oglase pa bo tudi personalizirala glede na osebo, ki vidi oglas. Čez nekaj let bodo oglaševalci navedli svoj poslovni cilj in proračun, mi oziroma UI pa bo zanje opravila vse drugo,« trdijo pri Meti.

Meta UI namesto marketinške agencije?

Analitiki vidijo generativno UI kot močno orodje za ustvarjanje digitalnih oglasov, po drugi strani pa izražajo kanček zaskrbljenosti glede avtomatizacije dela. S tovrstnimi ponudbami bi imeli oglaševalci manj nadzora nad kreativnim procesom in končnim izdelkom. »Meta je na dobri poti, da začne blagovnim znamkam ponujati futuristično narejene oglase, a vendar se moramo zavedati, da bo minilo kar nekaj časa, preden bodo njihovi direktorji predali delo nekakšnemu UI-agentu, ki bo samostojno ustvarjal oglasne vsebine namesto njih,« je zapisal Mike Proulx, podpredsednik in direktor raziskav pri britanskem svetovalnem podjetju Forrester. »Medtem ko se tehnične zmogljivosti hitro in kakovostno razvijajo, Meta ne sme pozabiti na odgovornost in pomembnost človeka v oglaševalskem procesu,« je še dodal.

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji