Umetna inteligenca proizvedla prvo pivo
Blagovna znamka Becks, ki je v lasti multinacionalke AB InBev, je na prodajne police umestila prvo pivo na svetu, narejeno z umetno inteligenco. Ta pa je zanj ustvarila tudi oglaševalsko akcijo.
Kaja Kovič
Pivo, imenovano Beck's Autonomous, je nastalo kot izbor najljubših kombinacij okusov umetne inteligence. Ob predstavitvi novega izdelka so v podjetju povedali: »Futuristična mešanica piva vsebuje vodo, slad, hmelj, kvas in umetno inteligenco.«
Ne le pivo, tudi tržno komuniciranje je plod umetne inteligence
Do ideje za proizvodnjo piva, »ki se je naredilo samo«, so prišli, ker so ob 150. obletnici obstoja blagovna znamke želeli javnosti predstaviti, da so kljub dolgi tradiciji v koraku s časom. Tehnologija tako ni bila uporabljena le za ustvarjanje recepta in imena piva, ampak tudi za oblikovanje logotipa, pločevinke in oglaševalske akcije. »V svetu pivovarstva smo že 150 let v ospredju, ob tem mejniku pa predstavljamo že korak naprej. Fascinantno je opazovati zgodovino pivovarstva in našega dela ter potem to primerjati s tehnologijo, ki je oživila Beck's Autonomous. V podjetju radi sprejemamo nove tehnologije v poslovnih in proizvodnih procesih ter komuniciranju blagovnih znamk,« je izjavila Laura Salway, direktorica marketinga pri Becksu.