z
Diggit

Umetna inteligenca se uradno pridružuje žiriji tekmovanja Epica

Umetna inteligenca je lani uspešno prestala preizkus ocenjevanja kreativnih oglaševalskih akcij, zato jo bodo organizatorji tekmovanja Epica tudi uradno vključili v strokovno žirijo.

V lanskem eksperimentu umetnointeligentne žirije (AI Jury, AIJE) so pri Epici preizkušali zmožnosti UI pri presojanju prijav v ožji izbor na podlagi besedilnih opisov in ker je tehnologija uspešno prestala preizkus, bo letos preimenovana v AIJE Advisor in bo del spletne platforme za komentarje žirije. Nicolas Huvé, direktor operacij pri tekmovanju Epica in ustvarjalec orodja, je komentiral: »Letos bomo UI obdržali v ozadju in jo uporabili kot podporno orodje in ne kot glavnega sodnika, a učinek bo večji, saj bo članom žirije omogočala vpogled v analize UI brez neposrednega vpliva na končne ocene. Orodje bo preučevalo prijave v različnih kategorijah, vključno z videoposnetki in študijami primerov, ter nudilo vpoglede, ki naj bi zmanjšali utrujenost žirantov in prispevali k doslednosti pri ocenjevanju.«

Čeprav je uporaba AIJE Advisor povsem neobvezna in privzeto skrita, se pričakuje, da bo to orodje pripomoglo k večji objektivnosti in zmanjšanju možnosti, da bi žiranti presojali podporne materiale namesto osrednjih idej.

»Uporaba AIJE 2.0 nas spodbuja k razmišljanju o tem, kako bomo v prihodnje presojali kreativno delo,« še dodaja Huvé, ki meni, da bo v prihodnosti UI morda razumela tudi človeško domišljijo. S tem korakom tekmovanje Epica ne raziskuje le možnosti uporabe umetne inteligence, ampak tudi odpira širšo razpravo o njenem vplivu na svet kreativnosti.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji