z
Diggit

Umetna inteligenca se uradno pridružuje žiriji tekmovanja Epica

Umetna inteligenca je lani uspešno prestala preizkus ocenjevanja kreativnih oglaševalskih akcij, zato jo bodo organizatorji tekmovanja Epica tudi uradno vključili v strokovno žirijo.

V lanskem eksperimentu umetnointeligentne žirije (AI Jury, AIJE) so pri Epici preizkušali zmožnosti UI pri presojanju prijav v ožji izbor na podlagi besedilnih opisov in ker je tehnologija uspešno prestala preizkus, bo letos preimenovana v AIJE Advisor in bo del spletne platforme za komentarje žirije. Nicolas Huvé, direktor operacij pri tekmovanju Epica in ustvarjalec orodja, je komentiral: »Letos bomo UI obdržali v ozadju in jo uporabili kot podporno orodje in ne kot glavnega sodnika, a učinek bo večji, saj bo članom žirije omogočala vpogled v analize UI brez neposrednega vpliva na končne ocene. Orodje bo preučevalo prijave v različnih kategorijah, vključno z videoposnetki in študijami primerov, ter nudilo vpoglede, ki naj bi zmanjšali utrujenost žirantov in prispevali k doslednosti pri ocenjevanju.«

Čeprav je uporaba AIJE Advisor povsem neobvezna in privzeto skrita, se pričakuje, da bo to orodje pripomoglo k večji objektivnosti in zmanjšanju možnosti, da bi žiranti presojali podporne materiale namesto osrednjih idej.

»Uporaba AIJE 2.0 nas spodbuja k razmišljanju o tem, kako bomo v prihodnje presojali kreativno delo,« še dodaja Huvé, ki meni, da bo v prihodnosti UI morda razumela tudi človeško domišljijo. S tem korakom tekmovanje Epica ne raziskuje le možnosti uporabe umetne inteligence, ampak tudi odpira širšo razpravo o njenem vplivu na svet kreativnosti.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji