jm
Diggit

V Litvi s pomočjo UI ustvarili fantazijske turistične oglase

V litovskem nacionalnem svetu za razvoj turizma so s pomočjo umetne inteligence ustvarili serijo fantazijskih plakatov, ki državo prikazujejo kot sanjsko izkušnjo z gradovi na nebu, podvodnimi palačami in pravljičnimi vasmi.

V orodje Midjourney so vnesli promocijske fotografije države, to pa je z umetno inteligenco ustvarilo serijo nadrealističnih plakatov, ki na pravljični način predstavlja pokrajine, mesta in njihove tipične jedi. Slike bodo uporabili v novi promocijski akciji za turistično sezono 2023, v kateri bodo vabili obiskovalce, naj se prepustijo »čisti fantaziji« narave, zgodovine in kulinarike.

V grafično delo so bili vključeni tudi izkušeni oblikovalci in njihov kreativni proces, saj so v orodje vnesli navodila in na stotine slik, ki so spodbudile umetno inteligenco, da je ustvarila pravljično Litvo. Iz litovskega nacionalnega sveta za razvoj turizma sporočajo, da so navdušeni nad tem, kako lahko umetna inteligenca posnema stvari, ki so že tako odlične, lepe in navdihujoče, a da mora človek vseeno to izkusiti. In prav to je glavno sporočilo komunikacijske akcije, ki bo zaživela pod sloganom »Litva – izkušnja za delitev«.

 

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji