V Litvi s pomočjo UI ustvarili fantazijske turistične oglase
V litovskem nacionalnem svetu za razvoj turizma so s pomočjo umetne inteligence ustvarili serijo fantazijskih plakatov, ki državo prikazujejo kot sanjsko izkušnjo z gradovi na nebu, podvodnimi palačami in pravljičnimi vasmi.
Kaja Kovič
V orodje Midjourney so vnesli promocijske fotografije države, to pa je z umetno inteligenco ustvarilo serijo nadrealističnih plakatov, ki na pravljični način predstavlja pokrajine, mesta in njihove tipične jedi. Slike bodo uporabili v novi promocijski akciji za turistično sezono 2023, v kateri bodo vabili obiskovalce, naj se prepustijo »čisti fantaziji« narave, zgodovine in kulinarike.
V grafično delo so bili vključeni tudi izkušeni oblikovalci in njihov kreativni proces, saj so v orodje vnesli navodila in na stotine slik, ki so spodbudile umetno inteligenco, da je ustvarila pravljično Litvo. Iz litovskega nacionalnega sveta za razvoj turizma sporočajo, da so navdušeni nad tem, kako lahko umetna inteligenca posnema stvari, ki so že tako odlične, lepe in navdihujoče, a da mora človek vseeno to izkusiti. In prav to je glavno sporočilo komunikacijske akcije, ki bo zaživela pod sloganom »Litva – izkušnja za delitev«.