samsung
Diggit

Več kot polovica lastnikov Samsunga vidi nadgradnjo v ... iPhonu

Pametni telefoni so sestavni del naših življenj. Ocene, mnenja in izkušnje drugih močno vplivajo na naše odločitve, ko gre za nakup. Kar 53 odstotkov uporabnikov Samsunga vidi naslednjo nadgradnjo telefona v izbiri in nakupu iPhona.

Privlačne in enostavne funkcije iPhona, njegova elegantna oblika, obsežna trgovina z aplikacijami, uporabniku prijazen vmesnik in vrhunske varnostne funkcije so naredile te mobilne naprave privlačne za mnoge uporabnike. Apple ima prav tako velik ugled na področju skrbi in podpore za stranke.

Boj titanov

Znano je, da sta Samsung in Apple dve največji imeni na trgu pametnih telefonov. Za mnoge je tako izbira med obema znamkama težka odločitev, a sveža raziskava StockApps kaže, da vse več ljudi bolj zaupa Applu. Zato se ljudje pri nadgradnji svojih telefonov pogosto odločajo za telefone iPhone namesto za Samsung. To odraža zaupanje strank v zanesljivost Applovih izdelkov. Anketiranci so podali nekaj razlogov, zakaj bi v prihodnosti zamenjali Samsung za Apple.

Telefoni iPhone so uporabniku prijaznejši

Samsung ponuja več funkcij in možnosti prilagajanja, a to lahko tudi slabo vpliva na uporabnika in ga zmede, predvsem tiste, ki niso tehnično podkovani. iPhoni pa so po drugi strani zasnovani tako, da so elegantni in enostavni za uporabo, z uporabniškim vmesnikom, ki je veliko preprostejši kot pri telefonih Samsung.

Telefoni iPhone imajo kamere boljše kakovosti

Druga velika prodajna točka iPhonov so njihove kamere, ki se uvrščajo med najboljše na trgu pametnih telefonov, medtem ko kamere Samsung ponavadi zaostajajo. To je še posebej pomembno za tiste, ki radi fotografirajo in snemajo ter želijo ujeti trenutke z visokokakovostnimi slikami.

Telefoni iPhone imajo boljše varnostne funkcije

Applove naprave so znane po močnem šifriranju, zaščiti pred zlonamerno programsko opremo in drugih naprednih varnostnih ukrepih, ki lahko pomagajo zaščititi podatke. To je lahko še posebej pomembno za tiste, ki jih skrbi varnost njihovih podatkov ali finančnih informacij.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji