bitcoin
Diggit

Vsak peti Američan vlaga v kriptovalute

Dvajset odstotkov registriranih volivcev v ZDA ima kriptovalute. To dejstvo odraža vse večje zanimanje za digitalne valute in finančne dobičke, ki jih je potencialno mogoče pridobiti z vlaganjem vanje.

Zanimanje za kriptovalute narašča, ker ljudje verjamejo, da je to hitrejša pot do finančne osvoboditve, poleg tega jih sprejema vedno več korporacij, ameriška vlada pa že piše ukrepe za regulacijo kriptovalut. Zagovorniki kriptosveta trdijo, da lahko nove valute zanetijo revolucijo v finančnem sistemu in da več ko ljudje vlagajo vanje, večja je verjetnost, da bo kriptovalutam tudi uspelo.

Zakaj imajo Američani radi kriptovalute?

Za Američane velja, da imajo zelo drugačen socialno-ekonomski ustroj države, zaradi česar želijo izkoristiti potencialne dobičke, ki jih prinašajo bitcoin in druge digitalne valute kot naložbe. Po raziskavi sodeč jim ustrezata tudi dimenzija anonimnosti in hitrosti – ljudje uporabljajo kriptovalute, ne da bi razkrili svojo identiteto, poleg tega pa so plačila hitra in brez vpletenosti tretjih oseb.

Decentralizacija je še en razlog, zakaj so digitalne valute privlačne. Za razliko od fiat valut, ki jih nadzorujejo centralne banke, kriptovalute niso predmet centralnega nadzora. Nobena entiteta ne narekuje uporabe ali vrednosti digitalnih valut.

Se bodo kriptovalute obdržale?

Pred kratkim je Evropska centralna banka (ECB) objavila poglobljen članek o tem, da so kriptovalute na gotovi poti do izginutja, saj so same sebi namen, poganja pa jih le špekulacija vlagateljev. Zagovorniki kriptovalut se s tem ne strinjajajo, uporabnikom pa svetujejo, naj bodo previdni pri vlaganju in diverzifikaciji portfeljev, saj jim bo le tako dolgoročna rast digitalnih valut koristila.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji