bitcoin
Diggit

Vsak peti Američan vlaga v kriptovalute

Dvajset odstotkov registriranih volivcev v ZDA ima kriptovalute. To dejstvo odraža vse večje zanimanje za digitalne valute in finančne dobičke, ki jih je potencialno mogoče pridobiti z vlaganjem vanje.

Zanimanje za kriptovalute narašča, ker ljudje verjamejo, da je to hitrejša pot do finančne osvoboditve, poleg tega jih sprejema vedno več korporacij, ameriška vlada pa že piše ukrepe za regulacijo kriptovalut. Zagovorniki kriptosveta trdijo, da lahko nove valute zanetijo revolucijo v finančnem sistemu in da več ko ljudje vlagajo vanje, večja je verjetnost, da bo kriptovalutam tudi uspelo.

Zakaj imajo Američani radi kriptovalute?

Za Američane velja, da imajo zelo drugačen socialno-ekonomski ustroj države, zaradi česar želijo izkoristiti potencialne dobičke, ki jih prinašajo bitcoin in druge digitalne valute kot naložbe. Po raziskavi sodeč jim ustrezata tudi dimenzija anonimnosti in hitrosti – ljudje uporabljajo kriptovalute, ne da bi razkrili svojo identiteto, poleg tega pa so plačila hitra in brez vpletenosti tretjih oseb.

Decentralizacija je še en razlog, zakaj so digitalne valute privlačne. Za razliko od fiat valut, ki jih nadzorujejo centralne banke, kriptovalute niso predmet centralnega nadzora. Nobena entiteta ne narekuje uporabe ali vrednosti digitalnih valut.

Se bodo kriptovalute obdržale?

Pred kratkim je Evropska centralna banka (ECB) objavila poglobljen članek o tem, da so kriptovalute na gotovi poti do izginutja, saj so same sebi namen, poganja pa jih le špekulacija vlagateljev. Zagovorniki kriptovalut se s tem ne strinjajajo, uporabnikom pa svetujejo, naj bodo previdni pri vlaganju in diverzifikaciji portfeljev, saj jim bo le tako dolgoročna rast digitalnih valut koristila.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji