Web Summit: Revolut (še bolj) spreminja bančništvo
Izvršni direktor Revoluta je na velikem odru Web Summita oznanil, da bo podjetje postalo še pomembnejši igralec v bančnem sektorju, poenostavilo uporabniške izkušnje, ustvarilo še bolj inovativne izdelke ter malce spremenilo poslovno strategijo.
Kaja Kovič
Nik Storonsky je pojasnil, da je namen Revoluta poenostaviti stvari v bančnem sektorju, ustvariti brezplačne ali zelo poceni produkte, ki pa se bodo monetizirali predvsem prek naročnin, plačil in kriptovalut. »Rad bi poenostavil kompleksnost finančnega sistema in ga predstavil v zelo preprostem, intuitivnem prilagojenem vmesniku. Tradicionalne banke žal (še) nimajo dovolj močne digitalne infrastrukture. Ponujamo torej pameten vmesnik, na katerem se vse akcije zgodijo v nekaj klikih.«
Evropski fintech Revolut v naslednjih dveh letih načrtuje vstop na hipotekarni trg, hkrati pa bodo dodali strategijo postopne globalne širitve. Podjetje s sedežem v Londonu je vredno 33 milijard ameriških dolarjev in je eno največjih evropskih zagonskih podjetij s približno 20 milijoni strank po vsem svetu.
Revolut kot uradni bančni subjekt
Revolut je lani postal uradni bančni subjekt na Portugalskem – ponuja bančne storitve, debetne kartice, menjavo valut brez provizije, trgovanjem z delnicami, menjavo kriptovalut in plačila enakovrednim, prav tako pa podpira tudi možnost rabe in dvigov na bankomatu v 120 valutah ter prenose v 29 valutah neposredno iz aplikacije. Storonsky je še razkril, da je na skupina dosegla milijon strank na Portugalskem, kar pomeni, da ima kar 10 odstotkov prebivalstva račun Revolut. »Upam, da bo Revolut na voljo v še več državah in bo postal bolj lokalni,« je dodal. Platforma ni prisotna na Kitajskem, trenutno je na volji v Evropi, Avstraliji, Singapurju, Švici, na Japonskem in v Združenih državah.