hn
Diggit

YouTube z novim formatom za oglaševanje

YouTube uvaja nove možnosti za blagovne znamke. Po novem si bodo uporabniki med gledanjem kratkih videev (shorts) ogledovali tudi... oglase. A pri tem jim bo šla naproti umetna inteligenca.

Na sedežu podjetja Alphabet (Google) so namreč ugotovili, da je priljubljenost kratkih videoposnetkov vse večja in večja, uporabniki platforme pa so se že povsem navadili na oglasne bloke med predvajanjem daljših videoposnetkov.

Umetna inteligenca za idealne kombinacije oglasov

Ker je doseg t.i. shortsov vse večji, so vzpostavili razširjene oglaševalske pakete za blagovne znamke. Zanimivo, pri tej vrsti oglasov bodo za nizanje oglaševalskih kreativ uporabljali umetno inteligenco, ki bo uporabnikom prikazovala idealne kombinacije oglasov, kot so zapisali v sporočilo za javnost.

S to potezo želi YouTube ostati konkurenčen v vse bolj razgibani krajini kratkih video formatov in se izogniti dodatnim padcem prihodkov, ki naj bi pestili matično podjetje Alphabet.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji