YouTube z novim formatom za oglaševanje
YouTube uvaja nove možnosti za blagovne znamke. Po novem si bodo uporabniki med gledanjem kratkih videev (shorts) ogledovali tudi... oglase. A pri tem jim bo šla naproti umetna inteligenca.
Kaja Kovič
Na sedežu podjetja Alphabet (Google) so namreč ugotovili, da je priljubljenost kratkih videoposnetkov vse večja in večja, uporabniki platforme pa so se že povsem navadili na oglasne bloke med predvajanjem daljših videoposnetkov.
Umetna inteligenca za idealne kombinacije oglasov
Ker je doseg t.i. shortsov vse večji, so vzpostavili razširjene oglaševalske pakete za blagovne znamke. Zanimivo, pri tej vrsti oglasov bodo za nizanje oglaševalskih kreativ uporabljali umetno inteligenco, ki bo uporabnikom prikazovala idealne kombinacije oglasov, kot so zapisali v sporočilo za javnost.
S to potezo želi YouTube ostati konkurenčen v vse bolj razgibani krajini kratkih video formatov in se izogniti dodatnim padcem prihodkov, ki naj bi pestili matično podjetje Alphabet.