YSL Beauty snuje kampanjo v metavesolju
Blagovna znamka YSL Beauty ponovno premika meje in svoji že tako angažirani skupnosti ponuja nove izzive; tokrat jih spodbuja k vstopu v metavesolje, kjer bodo predstavili novi parfum Black Opium: The Night is Ours.
Parfum Black Opium: The Night is Ours bodo s pomočjo agencije Wunderman Thompson Francija in tehnološkega partnerja Arianee javnosti predstavili kar v metavesolju, ob tem pa občinstvu ponudili neprimerljivo izkušnjo v spletu 3.0.
Kot se ob predstavitvi novega parfuma spodobi, bodo udeleženci deležni ekskluzivne ponudbe za nakup parfuma. Tega bodo lahko plačali z NFT-ji, imenovanimi »YSL Beauty Night Blocks«.
YSL Beauty je vedno narekoval spremembe in bil pionir v svetu lepote. V podjetju so do zdaj vzpostavili zgradili skupnost že 24 tisočih imetnikov NFT-jev »Golden Blocks« in »Pride Blocks«.
Diane Hecquet, direktorica za digitalne rešitve in marketing pri Yves Saint Laurent Beauty, je ob tem dejala: »Najnovejša izdaja v zbirki 'YSL Beauty Blocks' nam omogoča, da v metavesolje povabimo novo občinstvo in skupaj preizkusimo potencial NFT-jev, ko so integrirani v spletno nakupovalno izkušnjo.«
Proti nasilju v razmerju
Futuristična pobuda ima tudi dobrodelno noto. YSL Beauty bo del zbranih sredstev namenil za preprečevanje in boj proti nasilju v razmerjih med intimnimi partnerji. Sredstva bodo donirali partnerskim dobrodelnim organizacijam programa »Abuse is Not Love« (»Zloraba ni ljubezen«).