okj
Diggit

YSL Beauty snuje kampanjo v metavesolju

Blagovna znamka YSL Beauty ponovno premika meje in svoji že tako angažirani skupnosti ponuja nove izzive; tokrat jih spodbuja k vstopu v metavesolje, kjer bodo predstavili novi parfum Black Opium: The Night is Ours.

Parfum Black Opium: The Night is Ours bodo s pomočjo agencije Wunderman Thompson Francija in tehnološkega partnerja Arianee javnosti predstavili kar v metavesolju, ob tem pa občinstvu ponudili neprimerljivo izkušnjo v spletu 3.0.

Kot se ob predstavitvi novega parfuma spodobi, bodo udeleženci deležni ekskluzivne ponudbe za nakup parfuma. Tega bodo lahko plačali z NFT-ji, imenovanimi »YSL Beauty Night Blocks«.

YSL Beauty je vedno narekoval spremembe in bil pionir v svetu lepote. V podjetju so do zdaj vzpostavili zgradili skupnost že 24 tisočih imetnikov NFT-jev »Golden Blocks« in »Pride Blocks«.

Diane Hecquet, direktorica za digitalne rešitve in marketing pri Yves Saint Laurent Beauty, je ob tem dejala: »Najnovejša izdaja v zbirki 'YSL Beauty Blocks' nam omogoča, da v metavesolje povabimo novo občinstvo in skupaj preizkusimo potencial NFT-jev, ko so integrirani v spletno nakupovalno izkušnjo.«

Proti nasilju v razmerju

Futuristična pobuda ima tudi dobrodelno noto. YSL Beauty bo del zbranih sredstev namenil za preprečevanje in boj proti nasilju v razmerjih med intimnimi partnerji. Sredstva bodo donirali partnerskim dobrodelnim organizacijam programa »Abuse is Not Love« (»Zloraba ni ljubezen«).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji