okj
Diggit

YSL Beauty snuje kampanjo v metavesolju

Blagovna znamka YSL Beauty ponovno premika meje in svoji že tako angažirani skupnosti ponuja nove izzive; tokrat jih spodbuja k vstopu v metavesolje, kjer bodo predstavili novi parfum Black Opium: The Night is Ours.

Parfum Black Opium: The Night is Ours bodo s pomočjo agencije Wunderman Thompson Francija in tehnološkega partnerja Arianee javnosti predstavili kar v metavesolju, ob tem pa občinstvu ponudili neprimerljivo izkušnjo v spletu 3.0.

Kot se ob predstavitvi novega parfuma spodobi, bodo udeleženci deležni ekskluzivne ponudbe za nakup parfuma. Tega bodo lahko plačali z NFT-ji, imenovanimi »YSL Beauty Night Blocks«.

YSL Beauty je vedno narekoval spremembe in bil pionir v svetu lepote. V podjetju so do zdaj vzpostavili zgradili skupnost že 24 tisočih imetnikov NFT-jev »Golden Blocks« in »Pride Blocks«.

Diane Hecquet, direktorica za digitalne rešitve in marketing pri Yves Saint Laurent Beauty, je ob tem dejala: »Najnovejša izdaja v zbirki 'YSL Beauty Blocks' nam omogoča, da v metavesolje povabimo novo občinstvo in skupaj preizkusimo potencial NFT-jev, ko so integrirani v spletno nakupovalno izkušnjo.«

Proti nasilju v razmerju

Futuristična pobuda ima tudi dobrodelno noto. YSL Beauty bo del zbranih sredstev namenil za preprečevanje in boj proti nasilju v razmerjih med intimnimi partnerji. Sredstva bodo donirali partnerskim dobrodelnim organizacijam programa »Abuse is Not Love« (»Zloraba ni ljubezen«).

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji