Digitalizacija prodaje in marketinga
Dogodki

Digitalizacija prodaje in marketinga: Rešitve, ki prinašajo rezultate

V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju zgolj ponudba izdelkov ali storitev ni več dovolj za zagotovitev prodajnega uspeha. Podjetja morajo ustvariti strateški prodajni proces, ki izkorišča moč digitalizacije.

Digitalna preobrazba, pri kateri združita moči marketing in prodaja, postaja ključna za ustvarjanje digitalne izkušnje.

Na dogodku »Digitalizacija prodaje in marketinga: Rešitve, ki prinašajo rezultate«, ki bo potekal v sredo, 16. aprila 2025, med 8.30 in 14.00 uro v Kristalni palači v Ljubljani, bodo strokovnjaki z različnih področij predstavili sodobne digitalne prijeme in taktike, ki lahko kupca v nakupnem procesu zapeljejo z dobro SEO optimizacijo, brezhibno spletno izkušnjo, CRM sistemom in učinkovitim e-mail marketingom. Teorija bo podkrepljena s praktičnimi, preizkušenimi in uporabnimi primeri.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji