login
Intervju

Kako do milijardnega podjetja v sedmih letih?

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem Dani Polajnar opisuje poslovno pot Ize Sie Login in Sama Logina, ustanoviteljev podjetja Outfit7.

Iza Sia Login in Samo Login, ki sta se po prodaji Outfit7 posvetila delovanju znotraj lastne organizacije Login5 Foundation, s katero želita prispevati k svetlejši prihodnosti planeta, sta na današnji novinarski konferenci predstavila roman Iza in samorog, ki je po predhodni angleški izdaji z naslovom 7 Unicorn Drive ob svetovnem dnevu Zemlje izšel še v slovenščini. Ob tej priložnosti je Iza Sia Login za bralce MM-a povedala, kako je nastajal ta roman, ki ga boste prebrali na dušek, kot tudi to, kakšno kulturo so ustvarjali v podjetju, ki so ga leta 2017 prodali za milijardo dolarjev, dotaknili pa smo se tudi poslanstva organizacije Login5 Foundation. Daljši intervju si boste lahko prebrali v novi številki Marketing magazina, ki izide 28. aprila 2021.

login knjiga

»Ker je zgodba napisana lahkotno, jo lahko berejo prav vse skupine bralcev, čeprav smo jo sami prvotno namenili vodjem na vseh ravneh, od podjetnikov do vodij skupin v velikih korporacijah,« o knjigi pravi Iza Sia Login.

Podjetje Outfit7 je, vsaj po mojih opažanjih, ves čas obdajala avra skrivnostnosti. Zakaj ste se odločili, da vajino pot od skromnih začetkov do milijardnega podjetja, samoroga, zdaj razkrijete javnosti?

Za vse, kar počnem v življenju, najprej poiščem njegov namen – zakaj to delam? Po prodaji Outfit7 smo si vzeli kar nekaj časa in podrobno analizirali, kaj vse je prispevalo k uspehu in našli precej ključnih dejavnikov. Zato smo se odločili, da ta spoznanja delimo z drugimi, ker verjamemo, da je vsak lahko uspešen. Del teh spoznanj je zapisan v knjigi, nadgradili pa jih bomo z Unicorn Drive Academio – šolo, ki pokaže paralelno avtocesto uspeha.

Knjigo Iza in samorog je napisal Dani Polajnar, direktor TeamBuilding Akademije, s katerim ste sodelovali pri organizaciji vaših legendarnih, unikatnih teambuildingov. Na kakšen način je nastajala knjiga? Bi lahko ocenili, koliko ur pogovorov ste potrebovali za njen nastanek?

Z Danijem se poznamo še iz časov pred Outfit7. Delimo veliko nazorov novodobnega vodenja kot tudi osebnih nazorov. O Outfit7 kot tudi o novodobnih smernicah vodenja smo veliko govorili, še preden se je porodila ideja o knjigi. Poleg tega je imel možnost opazovati timsko dinamiko na naših teambuildingih, kjer ljudje spustijo zavore in je še lažje ujeti resnično energijo in duha. Ob nastajanju knjige je Dani izvedel precej intervjujev z nama z možem in preostalimi soustanovitelji Outfi7. Zgodb, ki smo jih delili v intervjujih, je bilo veliko več, kot jih je v knjigi, Dani pa je uporabil le tiste, ki služijo temu, da sporočilo knjige sledi namenu knjige, ki smo ga skupaj določili: organizacije s svojim namenom in kulturo odgovarjajo na resnične potrebe časa in prostora.

Knjiga se bere kot napet roman s srečnim koncem, v katerem se vajina resnična zgodba prepleta z izmišljeno pripovedjo o novinarju Dannyju, ki mu nikakor ne uspe najti velike zgodbe, dokler ne naleti na Outfit7. Kaj ste želeli bralcem sporočiti z vključitvijo tega fiktivnega vložka?

Nihče od nas treh, torej Dani, Samo in jaz, si ni želel dolgočasnega poslovnega priročnika, temveč smo se zelo hitro poenotili ob ideji, da ustvarimo roman, ki bo lahkoten za branje, pri bralcu pa ustvaril nekaj 'aha momentov', črvičkov v glavi, ki mu dajo razmišljati, kaj lahko sam spremeni pri sebi. Danny je lik, s katerim se marsikdo lahko poistoveti, hkrati pa pokaže, da s spremembo navznoter, ki na zunaj niti ni vidna, stresno življenje lahko postane ustvarjalno, radostno in bolj uspešno v vseh pogledih.

Večina imen oseb, razen vajinih, je v knjigi izmišljenih. Tudi namesto iskalnika Najdi.si, ki ga je Samo Login skupaj z drugimi ustanovitelji prodal, je uporabljeno ime Delta Search. Ste to storili zato, da bi se še v večji meri približali angleško govorečemu občinstvu?

Nekatere osebe v knjigi niso želele biti poimenovane s svojim pravim imenom, zato smo se odločili, da vsa osebna lastna imena, razen najinih in tudi nekaj lastnih imen blagovnih znamk in podjetij, spremenimo v izmišljena.

Če sodimo po eni od izjav novinarja Dannyja v knjigi (»Povedali so mi, da jih je težko dobiti in da neradi dajejo intervjuje. Nobena od pomembnejših publikacij še ni pisala o njih.«), ste tudi v Silicijevi dolini, na drugem koncu sveta, veljali za podjetje, ki je dokaj zaprto, ko gre za komuniciranje z novinarji. Je bilo to načrtna strategija ali pa se zaradi vaše želje po čim hitrejšem doseganju vašega cilja niti niste imeli časa posvečati odnosom z javnostmi?

Lahko bi rekli tako, ja. Odnosi z javnostmi zahtevajo čas in energijo. Kadar smo imeli jasen namen, kaj želimo doseči z objavo, smo se odločili za objavo ali intervju. Da pa bi to delali samo z namenom sporočiti »mi smo tukaj«, pa nas nikoli ni zanimalo.

Roman Iza in samorog je tudi svojevrstna promocija Slovenije in zgovoren dokaz, da se lahko velike zgodbe rojevajo tudi v manjših državah. Na kakšen odziv tako slovenskih kot tudi tujih bralcev ste naleteli doslej? Komu sicer najbolj priporočate, da si jo prebere?

Odzivi bralcev so izjemno pozitivni. Ker je zgodba napisana lahkotno, jo lahko berejo prav vse skupine bralcev, čeprav smo jo sami prvotno namenili vodjem na vseh ravneh, od podjetnikov do vodij skupin v velikih korporacijah. Nekateri v knjigi najdejo nove ideje za svoj posel ali za delo v svojem timu, spet drugi jo berejo kot ljubezensko zgodbo, nekateri pa pravijo, da se bere kot napeta kriminalka.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji