blabla
Intervju

Ko je 140 znakov preveč, 3 ure pogovora pa premalo

S Klemnom Selakovičem, strokovnjakom za uporabniško izkušnjo in enim od najbolj poslušanih podkasterjev v Sloveniji, smo se pogovarjali o bitcoinu, medijskih navadah in seveda podkastih.

Klemen Selakovič je ena od sodobnih digitalnih zvezd v Sloveniji. Sodeloval je s številnimi podjetji od San Francisca do Pekinga, dvakrat je bil imenovan za mladega kreativca leta, zmagal je na festivalih Websi in Diggit ter Slovenijo kar dvakrat zastopal na festivalu Cannes Lions. Med drugim je zasnoval podkast Aidea, ki ga redno posluša več tisoč ljudi. Na prvem Dnevu družbenih omrežij, Dnevu_D, bo predaval o podkastih.

Kako pomemben je bil pri razvoju vaše podkastovske kariere Joe Rogan, če sploh? Kako ocenjujete njegovo današnjo veliko priljubljenost?

Nedvomno je Joe Rogan močno vplival na večino generacije podkasterjev, ki so aktivni pri ustvarjanju v tej eri. Osebno sem se od samega začetka »trudil« vzpostaviti sproščen in spontan dialog, v čemer Joe še posebej blesti in ki je po mojem mnenju najbolj zaslužen za njegovo priljubljenost. 

Vpliv, ki ga imata njegovo mnenje in filozofija na stotine miljonov ljudi po vsem svetu, pa nakazuje na moč neodvisnih ustvarjalcev, ki so največja lepota internetne tehnologije.

Ljudje ne berejo dolgih tekstov, z veseljem pa jih vse več posluša oziroma gleda večurne podkaste. Zakaj?

Gre za format vsebine, ki ga je možno konzumirati ob kakšni drugi aktivnosti, kot sta vadba in vožnja. To je veliko bolj pasivna aktivnost, kot je na primer branje. S tega vidika je tudi njeno spremljanje možno z manj napora. Je pa v zvokovnem zapisu shranjenih tudi mnogo več informacij kot v pisani besedi (ton, barva, čustva ...).

Kakšne so vaše bralne in poslušalne medijske navade? Gledate dnevnike na televizijah? Berete tiskane dnevnike?

Vsa vsebina, ki jo osebno spremljam, se najde v formatih, kot so videi na YouTubu, podkasti, spletni članki in knjige. Televizijskih programov nimam naročenih, tako da te vsebine ne spremljam.

Bodo kriptovalute v naslednjih 5 do 10 letih postale moderno plačilno sredstvo?

Prekompleksen odgovor za kratek odgovor. Tukaj je povzetek mojega razmisljanja. 

Ali potrebujemo dan družbenih omrežij v Sloveniji?

Potrebujemo ne. Je pa koristno. :)

Želiš, da te o pripravah, predavateljih in vsebinah redno obveščamo? Prijavi se na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji