Mina Nazari
Intervju

Komunikatorji, ne upirajte se tehnološkim inovacijam!

Na konferenci PRO PR, ki bo od 14. do 17. marca 2024 v Beogradu, bo med predavatelji tudi Mina Nazari, generalna direktorica oddelka za odnose z javnostmi v iranskem podjetju Tabriz Power Distribution Co.

Mina Nazari, ki se bo v svojem prispevku na konferenci PRO PR posvetila odnosom z javnostmi v Iranu, je odgovorila na nekaj vprašanj MM-a, ki zadevajo aktualne izzive, s katerimi se soočajo komunikatorji.

Kateri so po vašem mnenju največji izzivi, s katerimi se v zadnjih letih sooča panoga odnosov z javnostmi?

Kot vse druge interdisciplinarne vede mora tudi panoga odnosov z javnostmi iti v korak s časom in se prilagoditi dogodkom, tehnološkemu razvoju, politiki, ekonomiji itd. Eden od izzivov panoge je odpor nekaterih aktivistov s tega področja do določenih sprememb, predvsem do tehnoloških inovacij in tako imenovane »pete revolucije«, ki jo predstavlja umetna inteligenca. Menim, da bi morali namesto, da ji nasprotujejo ali se ji upirajo, to »grožnjo« spremeniti v priložnost.

Kako so se vaše naloge kot strokovnjakinje za odnose z javnostmi spremenile v zadnjem desetletju?

Do največje spremembe pri mojem delu je prišlo po izbruhu epidemije koronavirusa. Zamenjava posredne komunikacije na daljavo z osebno in verbalno komunikacijo me je prisilila, da sem se v pravem pomenu besede dotaknila globalne vasi Marshalla McLuhana, svoje dejavnosti in naloge pa sem morala prilagoditi globalnim spremembam.

Vas kaj skrbi glede prihodnosti panoge odnosov z javnostmi?

Za prihodnost odnosov z javnostmi ni skrbi, razen če zaostajamo za razvojem in tehnološkim napredkom in ne posodabljamo svojega znanja v skladu z njim, po drugi strani pa pri uporabi teh tehnologij ne smemo pozabiti na svojo poklicno etiko.

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji