Mina Nazari
Intervju

Komunikatorji, ne upirajte se tehnološkim inovacijam!

Na konferenci PRO PR, ki bo od 14. do 17. marca 2024 v Beogradu, bo med predavatelji tudi Mina Nazari, generalna direktorica oddelka za odnose z javnostmi v iranskem podjetju Tabriz Power Distribution Co.

Mina Nazari, ki se bo v svojem prispevku na konferenci PRO PR posvetila odnosom z javnostmi v Iranu, je odgovorila na nekaj vprašanj MM-a, ki zadevajo aktualne izzive, s katerimi se soočajo komunikatorji.

Kateri so po vašem mnenju največji izzivi, s katerimi se v zadnjih letih sooča panoga odnosov z javnostmi?

Kot vse druge interdisciplinarne vede mora tudi panoga odnosov z javnostmi iti v korak s časom in se prilagoditi dogodkom, tehnološkemu razvoju, politiki, ekonomiji itd. Eden od izzivov panoge je odpor nekaterih aktivistov s tega področja do določenih sprememb, predvsem do tehnoloških inovacij in tako imenovane »pete revolucije«, ki jo predstavlja umetna inteligenca. Menim, da bi morali namesto, da ji nasprotujejo ali se ji upirajo, to »grožnjo« spremeniti v priložnost.

Kako so se vaše naloge kot strokovnjakinje za odnose z javnostmi spremenile v zadnjem desetletju?

Do največje spremembe pri mojem delu je prišlo po izbruhu epidemije koronavirusa. Zamenjava posredne komunikacije na daljavo z osebno in verbalno komunikacijo me je prisilila, da sem se v pravem pomenu besede dotaknila globalne vasi Marshalla McLuhana, svoje dejavnosti in naloge pa sem morala prilagoditi globalnim spremembam.

Vas kaj skrbi glede prihodnosti panoge odnosov z javnostmi?

Za prihodnost odnosov z javnostmi ni skrbi, razen če zaostajamo za razvojem in tehnološkim napredkom in ne posodabljamo svojega znanja v skladu z njim, po drugi strani pa pri uporabi teh tehnologij ne smemo pozabiti na svojo poklicno etiko.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji