tesa
Intervju

»Prisegam na minimalizem«

Tesa Jurjaševič je ustvarjalka vsebin, vplivnica, ki je utirala pot modnemu blogerstvu v Sloveniji. Bloga sicer že nekaj časa ne piše več, saj se je povsem posvetila ustvarjanju vsebin za Instagram.

Odkar je postala prepoznaven obraz med slovenskimi spletnimi vplivneži, so jo opazile tudi številne blagovne znamke, v sodelovanju s katerimi nastajajo uspešne zgodbe. Eno od takšnih piše prav zdaj: nedavno je začela sodelovati z znamko Volkswagen, kar zanjo pomeni nov izziv, kako avtomobilske vsebine preplesti z modnimi. Ker pa rada preizkuša meje lastne kreativnosti, smo lahko prepričani, da ji bo to tudi tokrat uspelo uresničiti na pristen način, ki ga njene sledilke pri njej tako cenijo. V naši zgodbi z naslovnice, na kateri kraljujeta Tesa in njen novi VW Polo R-Line, smo se z modno vplivnico pogovarjali o ustvarjanju vsebin, ki zanjo že dolgo časa ni več le hobi.tesa1

Veljate za eno od prvih modnih blogerk v Sloveniji; s pisanjem bloga, ki ste ga poimenovali Magnifique, ste se začeli ukvarjati še zelo mladi. Kaj vas je tako pritegnilo pri bloganju, da ste se odločili, da mu posvetite svojo poklicno kariero?

S svojim blogom sem začela pri rosnih sedemnajstih letih; raje sploh ne pomislim, koliko časa nazaj je to že bilo (smeh). Takrat sem med brskanjem po spletu naletela na nekaj tujih blogerk; to je bilo v času, ko se je celotna blogerska industrija po svetu šele začela razvijati in rasti. Zelo mi je bil všeč ta koncept, ki je tudi navadni smrtnici omogočal, da postane del modnega sveta, ki se mi je takrat zdel tako daleč, tako nedosegljiv. Blog se mi je zdel odlična platforma, kjer sem bila lahko kreativna, kjer sem lahko ustvarjala in delila svoj pogled in svoj občutek za modo z drugimi ljudmi.

V svetu pa tudi pri nas modnih blogov kar mrgoli. Kaj vas po vašem mnenju dela drugačno od drugih? Kaj bi lahko izluščili kot svojo največjo konkurenčno prednost?

»bloger« niti ne več ustrezen, saj nase gledamo kot na ustvarjalce vsebin oziroma vplivneže. Tudi sama bloga ne pišem več, ampak je celotno moje delo osredotočeno na platformo Instagram. V zadnjih letih sem precej spremenila svoje vsebine in zdi se mi, da sem edina v Sloveniji, ki pokriva luksuzni sektor, in že po tem se razlikujem od drugih. Večina mojih sodelovanj kot posledično tudi mojih vsebin je osredotočena na znamke višjega cenovnega razreda, torej na dizajnerske znamke. Pri meni je ključnega pomena prav modni svet, sem modna vplivnica, ki pa modne vsebine občasno prepleta še z lepotnimi in lifestyle vsebinami.

Lahko bi rekli, da je biti »bloger za polni delovni čas« služba kot vsaka druga. Morda se začne kot zgolj ljubiteljsko pisanje in fotografiranje, a s sodelovanjem z blagovnimi znamkami pogosto prerase v naporno delo. Kako je pri vas potekal ta proces?

Pri meni je celoten proces, ko je moje ljubiteljsko bloganje preraščalo v dejanski posel, potekal zelo naravno, organsko. Kot sem omenila, sem blog začela pisati izključno zaradi svoje velike ljubezni do mode, svoje želje po izražanju kreativnosti in svojega pogleda na modo. Počasi pa je z rastjo same blogerske industrije prišlo tudi do večjega zavedanja med oglaševalci, kako lahko vplivneži pripomoremo k njihovemu povezovanju z našimi sledilci. Od začetnih sodelovanj, ki so vključevala zgolj darila, so ta prešla k plačljivim, in tako je moj hobi sčasoma postal posel.

tesa2

S katerimi blagovnimi znamkami pa sodelujete v največji meri in na kakšen način se odločate za sodelovanja? Ali obstajajo določena podjetja, s katerimi ne bi nikoli sodelovali – in zakaj?

Zelo sem ponosna na sodelovanje z znamko Chanel, Chanel Beauty, s katero sodelujem predvsem na lepotnem področju. Kar zadeva druga sodelovanja, pa moram reči, da sem izjemno selektivna. Ko se odločam za sodelovanje, je pri meni bolj pogosto odgovor ne kot pa da. Zagotovo obstajajo tudi podjetja, s katerimi nikakor ne bi sodelovala, saj niso v skladu z mojimi vrednotami in mojo estetiko. Zelo mi je namreč pomembno, da se izdelek oziroma že samo podjetje »poklopi« z mojim delom, vizijo, kreativnostjo in estetiko ter vrednotami, kot sta trajnostnost in kakovost. In prav to so glavni kriteriji, po katerih se odločam, ko sprejemam sodelovanja. Ti se mi zdijo namreč ključni, da pri svojih sledilcih ohranim verodostojnost in pristnost.

Kako pa je prišlo do sodelovanja s Volkswagnom, zgodbo z naslovnice naše priloge SaMMozavestno?

Pri Volkswagnu so navezali stik z mano in mi predstavili novi model Polo R-Line ter kako so si zamislili sodelovanje. Že dolgo časa nisem sodelovala z nobeno avtomobilsko znamko, zato se mi je to zdel nov izziv, predvsem kar zadeva kreativnost in kako takšne vsebine lepo preplesti z mojimi bolj modnimi vsebinami. Z veseljem pa sem preizkusila tudi Volkswagnov novi avtomobil, saj sem se v zadnjem času spogledovala z idejo, da bi si kupila nov avto, in tudi zato se mi je to sodelovanje zdelo odlična priložnost.

Kaj vse pa vključuje to sodelovanje? Kako proste roke imate pri ustvarjanju vsebin s Volkswagnom?

Naše sodelovanje vključuje vsebine na mojem profilu na Instagramu, nekaj slikovnega materiala, videoposnetke in storyje, tako da lahko svojim sledilcem predstavim avtomobil in njegove prednosti. Pri ustvarjanju vsebin imam popolnoma proste roke, kar pomeni, da jih lahko ustvarjam po želji oziroma v skladu s svojo estetiko.

Katera družbena omrežja poleg Instagrama pa še uporabljate pri širjenju vaših vsebin?

Zame je ključno družbeno omrežje vsekakor Instagram. Nekoliko se spogledujem s TikTokom, ampak trenutno je Instagram zame edino in primarno omrežje.

So vam blizu tudi videovsebine ali pa v večji meri prisegate na fotografije?

Videovsebine so mi čedalje bolj zanimive jih tudi vedno bolj vključujem med svoje objave na Instagramu. Fotografije so seveda še vedno glavne, ampak se mi zdi, da sem lahko s pomočjo videoposnetkov še malo bolj kreativna, lahko pokažem še več, kar zadeva določene izdelke, modno kombinacijo in ne nazadnje tudi avtomobil. Pohvalno se mi zdi, da je Instagram začel spodbujati ustvarjalce, da delajo tudi videovsebine.

Kdo so sicer v največji meri vaši sledilci? Kako negujete stik z njimi in jih vključujete v komunikacijo?

Moje ključne sledilke – pri meni seveda prevladujejo ženske –, so stare med 25. in 35. let. Z njimi sem nenehno v komunikaciji, velikokrat se name obrnejo za kakšen stilski nasvet ali pa jih zanima, od kod so določene moje modne kombinacije in kje lahko dobijo kakšen kos. Naša komunikacija torej temelji na modnih zagatah, po navadi pa poteka preko neposrednih sporočil na Instagramu. Jih pa v komunikacijo rada vključujem tudi, ko sprejemam določene odločitve, ko delam modne kombinacije, v smislu ali-ali.

tesa3

Kaj sicer po vašem mnenju ločuje odličnega ustvarjalca vsebin od zgolj povprečnega? Ste sami veliko časa iskali svoj lastni izraz ali pa ste že od samega začetka vedeli, kaj in kako želite sporočati svojim sledilcem?

Veliko vlogo pri tem, kaj odličnega ustvarjalca vsebin loči od povprečnega loči, igra strast; torej, kakšno strast ima posameznik do ustvarjanja vsebin, ne glede na to, ali gre za modne, življenjskostilne ali lepotne vsebine. Zdi se mi, da se velika strast takoj začuti in to se zagotovo potem izraža tudi v njegovem delu. Glede na to, da sem z ustvarjanjem vsebin začela zelo mlada, sem se na tej poti precej lovila in iskala samo sebe – kot se seveda vsi mladi. Zdi se mi, da sem zdaj, ko sem dorasla in odrasla, resnično našla svojo pot, svoje poslanstvo in s tem tudi vsebine, ki jih želim deliti na svojih družbenih omrežjih.

Kako pa bi sicer opisali svoj modni slog? Ali slepo sledite modnim trendom ali pa raje kupujete brezčasne kose, ki jim čas ne pripe do živega?

Moj osebni slog je izjemno minimalističen, zelo preprost in čist. Moja ključna filozofija je, da raje vlagam v dobre, večne kose, kot pa da bi množično kupovala trendovska oblačila. Ne sledim torej modnim trendom, čeprav me, glede na to, da sem močno vpletena v modni svet, zagrabi tudi kakšen mikrotrend, ki se pojavi, tako da si privoščim tudi kakšen trenutno modni kos. Načeloma pa raje sledim ideologiji, da investiram v ključne, osnovne, visokokakovostne kose, ki bodo za vedno v moji omari in nikoli ne gredo iz mode.

Kako sicer poteka vaš delovni dan? Katera opravila vam vzamejo največ časa?

Noben delovni dan ni čisto enak drugemu. Ko sem v Ljubljani, moj delovni dan obsega administrativni del, na primer odgovarjanje na e-pošto, dogovarjanja o sodelovanjih in sestanke, ki so zadnje mesece večinoma potekali kar od doma, preko Zooma. Na srečo so se ukrepi začeli malo bolj sproščati, tako da se z naročniki zdaj že dobimo na kakšni kavici in se dogovorimo o novih projektih. Precej dela je torej za računalnikom. Drugi, »ta lušten« del pa predstavlja samo ustvarjanje vsebin, kar vključuje fotografiranje na terenu, čemur sledita obdelava in urejanja fotografij ter dogovarjanje z naročnikom, ki mora fotografije tudi potrditi. Ko potujem, pa je vse skupaj še bolj intenzivno; predvsem tedni mode so povsem druga zgodba.

Ker se pogovarjava za revijo SaMMozavestno, naj vas za konec vprašam še, kdaj se počutite najbolje v svoji koži? Kaj vam daje največjo samozavest?

Mogoče se bo to slišalo zelo klišejsko, ampak najbolj samozavestno se počutim takrat, ko zares »čutim« svoj styling; ko se počutim dobro v tem, v kar sem oblečena. Zdi se mi, da takrat svojo samozavest resnično izžarevam tudi navzven. Seveda to pri meni ne pomeni, da je to takrat, ko sem v visokih petah ali ko pokažem več gole kože. Lahko sem oblečena v oversized plašč in allstarke, kar je pravzaprav tudi moj najbolj pristen stil. In prav takrat, ko sem najbolj pristna in najbolj zvesta sama sebi, se tudi najboljše počutim.

tesa4

Članek je bil objavljen v jesenski prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prelistate tu. 

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji