bla
Intervju

Radijski postaji, ki odmevata na družbenih omrežjih

Za Davida Irgoliča, odgovornega urednika Hitradia Center in Rock Radia, družbena omrežja ne predstavljajo le povečanega dosega in stika s poslušalci, temveč v njih vidijo tudi velik poslovni potencial.

Hitradio Center in Rock Radio sta družbena omrežja osvojila (in obratno) do te mere, da se tudi izven etra povezujejo s poslušalci oziroma sledilci in sodelujejo z drugimi blagovnimi znamkami. Torej v okolju Facebooka, Instagrama in da, tudi Tik Toka. O ujemanju radia in družbenih omrežij bo David Irgolič predaval na premiernem Dnevu družbenih omrežij – Dnevu_D.

»Stari« mediji so se družbenim omrežjim kar nekaj časa »upirali«. Kdaj ste na Hitradiu Center in Rock Radiu odprli račune na Facebooku?

Sem moral preveriti in ne morem verjeti, da smo na Hitradiu Center Facebookov račun odprli že pred slabimi 15-timi leti. Ni čudno, da nove generacije gledajo na Facebook kot na dinozavra med vsemi drugimi mlajšimi omrežji, spet drugi ga pa šele zdaj prav odkrivajo. Na Rock Radiu pa smo ga odprli takoj ob začetku radia, zdaj že davnega leta 2014.

Kako pomembna so družbena omrežja danes za vas in kaj vam prinašajo?

Zagotovo so del naše identitete, del naše skupnosti, ki je bistveno širša, kot so samo linearni poslušalci radijskih programov. Prinašajo nam dodatne možnosti za predstavljanje kreativnih vsebin, tako uredniških kot tudi prodajnih.

Verjetno ne gre samo za doseg in stike s poslušalci, ampak tudi za poslovni vidik, kot je trženje?

Tako je, to gre nekako z roko v roki. Dobri dosegi in pristen stik s poslušalci in sledilci pripomorejo k večjemu povpraševanju po oglaševanju na naših kanalih, mi pa smo skozi leta razvili svoj način »prodaje« oziroma oglaševanja drugih blagovnih znamk na svojih kanalih. Gre za bolj osebno, zabavno, nevsiljivo komunikacijo, ki je med sledilci dobro sprejeta in se z njo zlahka poistovetijo. Na ta način jim približamo tudi druge blagovne znamke. Seveda še vedno ob upoštevanju tona komunikacije naročnika. Tako dosežemo zelo dobre odzive in naročniki se radi vračajo.

Ste se že lotili TikToka?

Seveda, na njem imamo 40 tisoč sledilcev. Iskreno mislim, da ga vsi podcenjujemo in da bo šele čas pokazal njegovo realno vrednost.

Kako se bo »kris kros« razvijal v prihodnje?

Nove generacije imajo nova pričakovanja, ki jih omogočajo nove tehnologije. Vzpostavlja se nova multimedijska krajina in potrebno se ji bo prilagajati. Dela in priložnosti bo ogromno, vsak medij posebej pa se bo moral odločiti, ali bo to videl kot prekletstvo ali kot izziv.

Želiš, da te o pripravah, predavateljih in vsebinah na Dnevu D redno obveščamo? Prijavite se lahko na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji