podkast
Intervju

SaMMozavestno z novim podkastom naprej!

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že dodobra sprejeli in se veselite vsake nove številke. Ker ste jo tako dobro sprejeli, smo se odločili, da projekt razširimo.

Ustvarili smo povsem nov digitalni medij s podkastom na čelu, o čemer smo se pogovarjali z Ariano Nino Eror, direktorico Marketing magazina.

Trg podkastov je tudi v Sloveniji že precej zasičen. Zakaj ste se odločili vzpostaviti lasten podkast pod blagovno znamko SaMMozavestno?

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove poslušalce, s tem pa še več bralcev tako naših tiskanih izdaj kot tudi digitalnih vsebin. Revijo za življenjski slog in marketing SaMMozavestno, ki že nekaj let izhaja dvakrat letno, v njej pa objavljamo zgodbe navdihujočih posameznikov in podjetnikov s področja marketinga in komuniciranja, so bralci izjemno lepo sprejeli. Z zanimanjem prebirajo o novih trendih na področju življenjskega sloga; zanimajo jih nove blagovne znamke, ki jih razvijajo nadobudni slovenski podjetniki, arhitekturni dosežki, skrb za dobro počutje – vse, kar jim prinaša revija SaMMozavestno.

Ker včasih nimamo dovolj časa za branje, a si želimo tovrstne vsebine vseeno spremljati, se nam je zdel podkast odlična izbira. Znano je namreč, da podkasti lahko tudi za več ur pritegnejo poslušalce, ki jih tudi pozorno poslušajo. Zato je ta medij tudi odličen kanal za oglaševalce – ker jih v Sloveniji ti še niso osvojili v zadostni meri, menimo, da lahko meje premikamo tudi na tem področju.

ariana

Koga pa boste gostili v podkastu?

Vabili bomo vse tiste, ki imajo kaj za povedati, od katerih se lahko kaj naučimo ali vsaj zamislimo nad povedanim. Predvsem pa tiste, ki so všeč nam in vam in jim tako ponujamo priložnost, da se preko našega medija predstavijo tudi širši javnosti.

Tudi vi nam lahko predlagate goste, če vas je kdo še posebej navdušil in bi radi, da spregovori za SaMMozavestno. Sicer pa vam želimo prijetno poslušanje naših pogovorov in samozavestno naprej!

Podkast lahko poslušate preko kanalov YouTube, Spotify, AppleMusic in SoundCloud, pri čemer vam svetujemo, da se nanj naročite, da ne boste spregledali novih epizod.

Omenili ste, da želite pritegnite tudi oglaševalce, ki v svoje medijske načrte v vse večji meri uvrščajo tudi podkaste. Na kakšen način jih boste vi poskušali navdušiti?

S tem, ko bomo s podkastom dosegli novo občinstvo, predvsem pripadnike mlajših generacij, ki so jim življenjskostilni trendi še bolj blizu – izpostavljali bomo priljubljene vplivne posameznike na družbenih omrežjih, trendovske chefe, glasbene zvezdnike in druge zanimive osebnosti –, ga bodo lahko tudi naši oglaševalci. Saj veste, oglaševalci vedno poskušajo biti tam, kjer so njihove ciljne stranke. Ne dvomimo, da bomo s svojimi vsebinami prepričali tudi oglaševalce, ne samo naših poslušalcev oziroma bralcev.

Ekipa, s katero sodelujemo pri ustvarjanju novega digitalnega medija, je mlada in podkasti so jim blizu, saj jih redno poslušajo in dobro vedo, kaj jim je zanimivo – in če je zanimivo njim, ne dvomimo, da bo tudi našim poslušalcem in oglaševalcem. Podporniki podkasta, s katerimi bomo sodelovali, pa nam zaupajo zaradi dolgoletnih izkušenj, saj vse, česar se lotimo, delamo z velikim zagonom, predvsem pa kakovostno in odmevno.

Podkast lahko spremljate na platformah YouTube in Soundcloud, kmalu pa bo na voljo tudi na aplikacijah Spotify in AppleMusic. Za vse tiste, ki želite vsebino vsakodnevno spremljati, pa smo na voljo tudi na Instagramu, TikToku in Facebooku pod imenom @sammozavestno.

Povezavo do podkasta najdete tudi na naši spletni strani: https://www.sammozavestno.si.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji