z
Intervju

»UI ne more nadomestiti strateškega razmisleka in presežnih kreativnih idej«

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI izbrana za naj digitalko leta, smo se pogovarjali o marketingu, ki postaja le še bolj digitalen, UI in viziji za prihodnost.

Kako se počutite ob prejemu priznanja za najboljšo digitalko 2024?

Prejeti priznanje na digitalnem področju mi resnično veliko pomeni, saj digitalnost prinaša nekaj, kar me še posebej navdušuje – ogledalo, ki nam ga uporabniki tako hitro in očitno postavijo, pa naj gre za kreativne kampanje ali uporabniško izkušnjo aplikacije. To je ključna prednost našega dela in nekaj, česar se ne bojim, ampak cenim in z veseljem sprejemam takšen izziv. 

Kakšen je vaš pogled na odnos med digitalnim okoljem in tradicionalnimi marketinškimi kanali?

Kot kreativka, ki pogosto ustvarja tudi v digitalni krajini, si želim, da digitalno ne ostane nekaj, kar dodamo na koncu razvoja idej, ko zmanjka časa ali sredstev. Digitalne rešitve morajo biti enakovredni del marketinških procesov, kar naj se odraža tudi v proračunih. 

Prav tako je nujno, da med snovanjem vedno mislimo na uporabnika, ne zgolj nase in potencialne nagrade. Digitalno okolje torej ni le končna postaja marketinških aktivnosti, temveč pogosto prav izhodišče za inovacije. 

Menim, da je področje digitalnega marketinga pri nas na pragu zrelega najstništva – zdaj pa moramo poskrbeti, da ga usmerimo v odgovorno in odraslo entiteto.

Koliko uporabljate umetno inteligenco pri svojem delu?

Umetna inteligenca je izjemno orodje, ki optimizira marsikateri proces in se bo še razvijala v nepredstavljive smeri, a še vedno ostaja »le«  orodje. Sama opažam, da UI ne nadomesti strateškega razmisleka ali presežnih kreativnih idej, kar je ključnega pomena pri oblikovanju uspešnih komunikacijskih aktivnosti. To, da je kampanja ustvarjena z UI, samo po sebi ne predstavlja dodane vrednosti za uporabnike ali novega kreativnega mejnika, kaj šele nagrade. UI nam pomaga, da delamo hitreje in učinkoviteje, a kreativna moč in človeški pristop ostajata nepogrešljiva.

Ali se izobražujete in učite tudi kakšnih novih veščin?

Na področju oglaševanja, komunikacije in digitalnega razvoja skrbim za znanje s svojim »pildkom« medijev, ki jih redno spremljam. Berem, shranjujem povezave, jih delim naprej in se vključujem v pogovore; sprašujem in tudi odgovarjam. Če te zanima družba in njen razvoj, ni težko ostajati v stiku z njenimi različnimi pojavnostmi. Srečo imam tudi, da delam v DROM agency, kjer si s kolegi radodarno izmenjujemo bolj in manj pomembne informacije ter skrbimo za digitalno kondicijo celotne ekipe. Ta skupinski duh nas ohranja v formi in na tekočem z najnovejšimi trendi.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji