j
Intervju

Umetna inteligenca kot navdih kreativcem

Agencija Pristop in filantropska platforma Truhoma sta za projekt »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« osvojili bronasto nagrado Epice. O pomenu nagrade, projektu in njegovih učinkih smo se pogovarjali ekipo Pristopa.

Zakaj je po vašem mnenju projekt vreden nagrade?

Žirija je verjetno prepoznala nujnost odziva na vojno v Ukrajini na drugačen in preprost način – z uporabo vsem dostopnega generatorja umetne inteligence, ki spreminja besedilo v podobe. Pri tem se je slednje izkazalo za uporabno in presenetljivo orodje, a kar je še pomembneje – umetna inteligenca je dokazala, da lahko postane navdih za ustvarjanje novih protivojnih del uporabnikov iz vsega sveta.

Bronasta nagrada Epice za omenjeni projekt je tudi edina nagrado za Slovenijo na tem tekmovanju. Kaj pa pomeni nagrada vam?

V prvi vrsti je novica o sami nagradi priložnost, da se Truhoma predstavi širši mednarodni in domači javnosti in spodbudi k 100-odstotnim transparentnim donacijam vsem v stiski. Z vidika kreativcev pa je nagrada s tako uglednega festivala seveda vedno dobrodošla spodbuda za ustvarjanje vznemirljivih novih projektov.

Ali boste projekt v prihodnje nadgrajevali?

Akcija ima zaradi uporabe umetne inteligence neomejen potencial in tako nas veseli, da so se našemu vabilu k ustvarjanju protivojnih podob odzvali številni ustvarjalci. Z iniciativo bomo nadaljevali tudi v prihodnje in tako poskrbeli za širjenje osrednjega sporočila kampanje.

Ali je družbena odgovornost trend ali bolje rečeno prihodnost oglaševanja?

Na nek način je družbena odgovornost že sedanjost oglaševanja. To dokazujejo številni projekti, ki skozi vse leto in ne le v prazničnem času izpostavljajo pomembnost pomoči in solidarnosti.

Kakšna pa je po vašem mnenju vloga agencije pri tovrstnih, družbeno odgovorno obarvanih projektih?

Glavna vloga agencije je, da prepoznava lastno znanje kot orodje za zaznavanje družbeno pomembnih tematik, ki jih prevaja v relevantne in opazne rešitve. S tem ne le ozavešča, temveč pripomore k resnični pomoči – včasih tudi s pomočjo umetne inteligence.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji