roman
Intervju

Votanovih 30 let: »Brez dobre zgodbe pač ne gre!«

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim direktorjem Romanom Berčonom.

»Preteklost, sedanjost in prihodnost, bivše, zdajšnje in bodoče, prej, zdaj in potem je tisto, kar po navadi označuje jubileje, tudi takšne, kakršnega naša agencija praznuje letos. A vsak ve, da se tisto, kar je bilo, ne vrne več, da tisto, kar je, največ šteje, saj se na tisto, kar bo, ni mogoče zanesti. Zato ni druge, kot da zagrizemo v tisto, kar je tukaj in zdaj, to v popolnosti okusimo in gremo dalje,« je Roman Berčon zapisal v aktualnem MM-u. Čeprav je za agencijo 30 razburljivih let delovanja, Berčon ne opeva preteklosti, temveč se osredotoča na sedanjost in prihodnost.

Katere so bile največje prelomnice v zgodovini delovanja agencije?

Kronološko gledano so to ustanovitev oglaševalske agencije Votan advertising leta 1991, združitev z globalno agencijsko mrežo Leo Burnett Worldwide leta 1996, osamosvojitev od globalne mreže in nazaj h koreninam oziroma: ustanovitev agencije Votan komunikacije leta 2014.

S katerimi naročniki še sodelujete po vseh teh letih?

Dolgoročna sodelovanja z našimi naročniki in partnerski odnosi, ki se ob tem razvijajo, so najboljša popotnica za uspeh. Z Red Bullom si dajemo krila že od dneva X, z avtomobilsko znamko Škoda pa skoraj prav tako.

Katere so vaše najljubše akcije do zdaj in zakaj (30 Votanovih izbranih del si lahko ogledate na povezavi, op. p.)?

Naše najljubše komunikacije so vedno tiste, ki smo jih za naše naročnike ustvarili nazadnje. Na primer za čisto električni avtomobil, Novi Škoda Enyaq iV.

Kako ste se prilagajali vsem spremembam, vključno z vsemi krizami in digitalizacijo?

Svet se pospešeno spreminja in z njim tudi mi. Za premostitev kriznih obdobij, kot smo mu zaradi bolezni covid-19 priča danes, moraš imeti ob sebi zvest kolektiv in razumevajoče partnerje, pa gre. Spremembo, ki jo je v naš posel prinesla digitalizacija, smo preprosto rešili tako, da smo ustanovili digitalni oddelek.

Ste v osnovi kaj spreminjali svojo filozofijo?

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot tudi v poslovnih razmerjih.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

anze subway
02. 10. 2021

Subway, ameriška veriga restavracij s hitro hrano, najbolj znana po sendvičih, je svoj…

»Naš največji izziv je, kako se pozicionirati kot lokalna blagovna znamka, hkrati pa izkoristiti kapital, ki nam ga omogoča Subway kot globalna…

Naši avtorji