Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornika sta tokrat Anita Milanović, vodja trženja maloprodaje in vodja blagovne znamke v Tosami, in Luka Godec, svetovalec za poslovni razvoj v Red Orbitu.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

AM: Apple.

LG: Apple.

Prosecco ali rosé?

AM: Chardonnay Opoka.

LG: Rosé.

Cubo ali As?

AM: Brioni Kranj.

LG: Nekdanja Monstera Bineta Volčiča.

Kindle ali tiskana knjiga?

AM: Zagotovo tiskana knjiga.

LG: Tiskana.

Netflix ali HBO?

AM: Netflix.

LG: Kinodvor.

Siol.net ali 24ur.com?

AM: Redko, če že, pa 24.ur.

LG: MMC.

Radio Center ali Radio 1?

AM: Spotify, Rock Radio, Aktual.

LG: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

AM: Konferenca v živo.

LG: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

AM: Peter Moore s košarkarskimi copati Air Jordan.

LG: ZDA.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

AM: »Barcaffe donna«.

LG: »Počitnice so igra«, Zavarovalnica Sava in Escapebox.

Oglas, ki mi pride na pamet:

AM: Zelene doline – »Ker smo si blizu«.

LG: »Ne bo vam uspelo, to je Jelovica.«

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

AM: Coca-Cola, Nike, Starbucks.

LG: Ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #515.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji