Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornika sta tokrat Anita Milanović, vodja trženja maloprodaje in vodja blagovne znamke v Tosami, in Luka Godec, svetovalec za poslovni razvoj v Red Orbitu.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

AM: Apple.

LG: Apple.

Prosecco ali rosé?

AM: Chardonnay Opoka.

LG: Rosé.

Cubo ali As?

AM: Brioni Kranj.

LG: Nekdanja Monstera Bineta Volčiča.

Kindle ali tiskana knjiga?

AM: Zagotovo tiskana knjiga.

LG: Tiskana.

Netflix ali HBO?

AM: Netflix.

LG: Kinodvor.

Siol.net ali 24ur.com?

AM: Redko, če že, pa 24.ur.

LG: MMC.

Radio Center ali Radio 1?

AM: Spotify, Rock Radio, Aktual.

LG: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

AM: Konferenca v živo.

LG: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

AM: Peter Moore s košarkarskimi copati Air Jordan.

LG: ZDA.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

AM: »Barcaffe donna«.

LG: »Počitnice so igra«, Zavarovalnica Sava in Escapebox.

Oglas, ki mi pride na pamet:

AM: Zelene doline – »Ker smo si blizu«.

LG: »Ne bo vam uspelo, to je Jelovica.«

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

AM: Coca-Cola, Nike, Starbucks.

LG: Ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #515.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji