ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Petra Hercog vodja korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, in Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka v NC3.
Jaz in znamke
Apple ali Samsung?
PH: Apple.
TPB: Apple.
Prosecco ali rosé?
PH: Pivo je vedno moja prva izbira.
TPB: Odvisno od priložnosti.
Cubo ali As?
PH: Jack & Joe na obrežju Drave, ob čolnarni ali na mariborskem Lentu.
TPB: Najraje kakšna italijanska trattoria.
Kindle ali tiskana knjiga?
PH: Vedno tiskana knjiga.
TPB: Obožujem vonj knjig, a mi je Kindle bolj priročen.
Netflix ali HBO?
PH: Netflix.
TPB: Oboje, pa še Apple TV+.
Siol.net ali 24ur.com?
PH: Oboje – profesionalna deformacija. 😊
TPB: Oboje, pa še kakšen medij zraven.
Radio Center ali Radio 1?
PH: Oboje – vsak teden ena radijska postaja.
TPB: Največkrat kar podkasti.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
PH: Konferenca v živo.
TPB: Konferenca v živo.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
PH: Odziv MasterCarda na zavrnitev vize za Novaka Đokovića na Australia Open 2022.
TPB: Coca-Colina dominacija božiča.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
PH: Perutnina Ptuj z akcijo Poli green.
TPB: Glede na to, da o tem vprašanju razmišljam že kar nekaj časa, mi očitno nobena ni bila za dol past.
Oglas, ki mi pride na pamet:
PH: Dobre vile, Loterija Slovenije.
TPB: Za Renault Clio, zaradi pesmi, ki so jo uporabili, in sicer Oh l'Amour od Erasure.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
PH: Ikea, BMW, Lidl.
TPB: Ni ene znamke ali podjetja, ki bi me konstantno navduševala.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #517-518.