ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Petra Hercog vodja korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, in Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka v NC3.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

PH: Apple.

TPB: Apple.

Prosecco ali rosé?

PH: Pivo je vedno moja prva izbira.

TPB: Odvisno od priložnosti.

Cubo ali As?

PH: Jack & Joe na obrežju Drave, ob čolnarni ali na mariborskem Lentu.

TPB: Najraje kakšna italijanska trattoria.

Kindle ali tiskana knjiga?

PH: Vedno tiskana knjiga.

TPB: Obožujem vonj knjig, a mi je Kindle bolj priročen.

Netflix ali HBO?

PH: Netflix.

TPB: Oboje, pa še Apple TV+.

Siol.net ali 24ur.com?

PH: Oboje – profesionalna deformacija. 😊

TPB: Oboje, pa še kakšen medij zraven.

Radio Center ali Radio 1?

PH: Oboje – vsak teden ena radijska postaja.

TPB: Največkrat kar podkasti.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

PH: Konferenca v živo.

TPB: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

PH: Odziv MasterCarda na zavrnitev vize za Novaka Đokovića na Australia Open 2022.

TPB: Coca-Colina dominacija božiča.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

PH: Perutnina Ptuj z akcijo Poli green.

TPB: Glede na to, da o tem vprašanju razmišljam že kar nekaj časa, mi očitno nobena ni bila za dol past.

Oglas, ki mi pride na pamet:

PH: Dobre vile, Loterija Slovenije.

TPB: Za Renault Clio, zaradi pesmi, ki so jo uporabili, in sicer Oh l'Amour od Erasure.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

PH: Ikea, BMW, Lidl.

TPB: Ni ene znamke ali podjetja, ki bi me konstantno navduševala.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #517-518.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji