ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Petra Hercog vodja korporativnega komuniciranja v MOL Slovenija, in Tamara Pevec Barborič, starejša svetovalka v NC3.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

PH: Apple.

TPB: Apple.

Prosecco ali rosé?

PH: Pivo je vedno moja prva izbira.

TPB: Odvisno od priložnosti.

Cubo ali As?

PH: Jack & Joe na obrežju Drave, ob čolnarni ali na mariborskem Lentu.

TPB: Najraje kakšna italijanska trattoria.

Kindle ali tiskana knjiga?

PH: Vedno tiskana knjiga.

TPB: Obožujem vonj knjig, a mi je Kindle bolj priročen.

Netflix ali HBO?

PH: Netflix.

TPB: Oboje, pa še Apple TV+.

Siol.net ali 24ur.com?

PH: Oboje – profesionalna deformacija. 😊

TPB: Oboje, pa še kakšen medij zraven.

Radio Center ali Radio 1?

PH: Oboje – vsak teden ena radijska postaja.

TPB: Največkrat kar podkasti.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

PH: Konferenca v živo.

TPB: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

PH: Odziv MasterCarda na zavrnitev vize za Novaka Đokovića na Australia Open 2022.

TPB: Coca-Colina dominacija božiča.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

PH: Perutnina Ptuj z akcijo Poli green.

TPB: Glede na to, da o tem vprašanju razmišljam že kar nekaj časa, mi očitno nobena ni bila za dol past.

Oglas, ki mi pride na pamet:

PH: Dobre vile, Loterija Slovenije.

TPB: Za Renault Clio, zaradi pesmi, ki so jo uporabili, in sicer Oh l'Amour od Erasure.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

PH: Ikea, BMW, Lidl.

TPB: Ni ene znamke ali podjetja, ki bi me konstantno navduševala.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #517-518.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji