Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, in Tjaša Toni Skubic, vodja komuniciranja v agenciji Mediade.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vašem poslovnem partnerju s sosednje strani?

DP: Mirnost, iskrivost, željo po uspešnem sodelovanju in doseganju ciljev.

TTS: Pozitivnost. Širino. Predanost. Izjemnost. Partnerji, kot je DOBA, ne prihajajo serijsko. So unikatni. Odličnost Dobinih ljudi je opazna v množici dejanj. 

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

DP: Dobro poslovno partnerstvo zame pomeni vztrajnost, zaupanje in zanesljivost, kar omogoča dolgoročno sodelovanje in skupno doseganje ciljev.

TTS: Vzajemno zaupanje, spoštovanje ter sproščeni in odkriti pogovori tudi takrat, ko stvari ne gredo po načrtu. Da zavzeto, skupaj, stremo tudi zahtevnejše orehe. Ali kot rečemo pri nas: »Brez dobre komunikacije so same komplikacije.«

Kateri projekt, ki ste ga zasnovali v sodelovanju s partnerjem s sosednje strani, vam je najljubši?

DP: Pozicioniranje blagovne znamke DOBA Fakultete, skozi katerega uspešno utrjujemo njen status kot odlične poslovne fakultete.

TTS: Vsak projekt, ki ga delamo z DOBA Fakulteto, je usmerjen v vseživljenjsko učenje, krepitev kompetenc in rast; v regijskem prostoru, poslovno, strokovno in družbeno. Najljubši projekt je tako: znaMMka DOBA. 😊

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

DP: L'Occitane, Erborian, Trinny London.

TTS: Domača.

Najljubša modna znamka:

DP: Rinascimento, Comma.

TTS: »Second hand«, Mila.Vert in podedovani kosi znamke Rašica, ko je bila v najboljši formi.

Najljubša znamka hrane:

DP: Z vrta, s kmetije.

TTS: Kmetija Bogataj.

Najljubša znamka pijače:

DP: Radenska, Jana.

TTS: Voda iz pipe.

Najljubša tehnološka znamka:

DP: Google.

TTS: Apple.

Najljubša avtomobilska znamka:

DP: Vozimo Peugeot.

TTS: Trenutno še Volvo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

DP: Predstavitev Applovega iPhona.

TTS: Coca-Cola in Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

DP: NLB ob prihodu OTP v Ljubljano.

TTS: Onkoman z »jajci« in povsem sveža poteza NLB ob prihodu konkurenčne banke v Ljubljano.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

DP: George Clooney in Nespresso.

TTS: Lado Bizovičar in Hofer cena.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

DP: Donat, Red Bull, Argeta …

TTS: Trenutno je ni.

Najljubši oglaševalski slogan:

DP: Še vedno in vedno »Just do it«.

TTS: Slovenija, moja dežela.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #520.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji