Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Nataša Crnkovič, vodja službe marketinga in komuniciranja v Deželni banki Slovenije, in Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica W3B.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

NC: Samsung.

MŠJ: Apple.

Prosecco ali rosé?

NC: Rosé.

MŠJ: Penina.

Cubo ali As?

NC: As.

MŠJ: Nebo.

Kindle ali tiskana knjiga?

NC: Vsekakor tiskana.

MŠJ: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

NC: Kar oba, odvisno od razpoloženja.

MŠJ: HBO.

Siol.net ali 24ur.com?

NC: 24ur.com.

MŠJ: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

NC: Val202.

MŠJ: Val202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

NC: V živo.

MŠJ: Konferenca v živo.
 

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NC: Kardashianovi.

MŠJ: Pralno-sušilni stroj.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NC: Rutar – Ljubezenska zgodba (Dance).

MŠJ: Za stanovanjski kredit DBS.

Oglas, ki mi pride na pamet:

NC: Vsi smo radi na svojem. :)

MŠJ: »Kako dolga je Swatch minuta

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NC: Božična Coca-Cola, BMW, Mercedez-Benz.

MŠJ: Po navadi so to kampanje modnih hiš.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #503.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji