Življenje z znaMMkami
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Tajda Mekinc Oblak vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Avto Triglav, in Ema Knez, starejša vodja projektov v Pristopu.
Jaz in znamke
Apple ali Samsung?
TMO: Samsung.
EK: Apple.
Prosecco ali rosé?
TMO: Cabernet sauvignon, še raje pa enega hladnega roosterja (smeh).
EK: Rosé od Ivančiča, cuvée ali pa duet lex.
Cubo ali As?
TMO: Strelec.
EK: V Ljubljani Strelec, sicer pa priporočam Špacapanovo hišo.
Kindle ali tiskana knjiga?
TMO: Brez pomisleka tiskana knjiga.
EK: Tiskana knjiga.
Netflix ali HBO?
TMO: Kakovostna serija ali film (predvajani program ni pomemben).
EK: Oboje. HBO zaradi izjemne produkcije in vrhunskih »limited« serij, Netflix pa zaradi široke izbire.
Siol.net ali 24ur.com?
TMO: Novice načeloma preletim povsod, tudi na nekonvencionalnih kanalih.
EK: 24.ur.com in tuji mediji.
Radio Center ali Radio 1?
TMO: Val 202.
EK: Val 202.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
TMO: Konferenca v živo.
EK: V živo, da je osebni stik in možnost sproščenega pogovora.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
TMO: Kampanja, ki je etično sporna in, postavljena v naš čas, popolnoma nesprejemljiva, ampak z vidika oglaševanja zagotovo »Torches of Freedom«.
EK: Vloga Coca‑Cole pri komercializaciji Božička.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
TMO: Se težko odločim. Film Barbie, Taylor Swift Eras Tour in Fiat »No more grey« (pa ne zato, ker je »domača« znamka, ampak je zares dobra kampanja).
EK: Najbolj vseprisotno se mi je zdelo oglaševanje filma Barbie, od zunanjega oglaševanja in inovativnih digitalnih pristopov, predvsem pa zelo širokega spektra »co-branding« sodelovanj z modnimi znamkami.
Oglas, ki mi pride na pamet:
TMO: »Ne bo vam uspelo, to je Jelovica!«
EK: Nike »Just do it« in Dove »Real Beauty«.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
TMO: Tiste, ki ponujajo dobro zgodbo, mogoče kakšen zanimiv »twist« in niso preveč predvidljivo patetične.
EK: Nike, ob John Lewisovih božičnih oglasih pa običajno potočim solzo.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #513.