marjan
Kolumne

Vi in Herta

Pred dvema letoma sem sodeloval pri programu enega od naših številnih dogodkov, mislim, da je šlo za Dan vplivnostnega marketinga, in ocenil, da je Herta največja oz. najpomembnejša vplivnica v državi.

In da jo moramo povabiti na oder, da nam predstavi svoje poglede na nastopanje, znamčenje, medije, oglaševanje itd. Sodelavci so mislili, da se hecam in iz tega ni bilo, na žalost, nič. Ko zdaj spremljam medijsko poročanje o razvpiti Herti, ki »laže, krade in zavaja«, ugotavljam nasprotno: Herta je vse najboljše in najslabše v medijski krajini.

Najboljše, ker v podjetju Biostile očitno redno plačujejo vse svoje finančne obveznosti do medijev, kar je zelo pomembno. Ker zelo dobro razumejo televizijsko prodajo in se niso »predali« kot na primer Studio moderna in podobna podjetja, ki so klonila pod konkurenčno ponudbo internetne prodaje. Ker vedo, katere izdelke potrebujejo in kupujejo ljudje.

Kaj je po drugi strani slabega? Menda njihovi izdelki ne pomagajo, so fejk, v oglasih nastopajo ljudje, ki niso zdravniki, poznavalci in podobno. Hm, na kaj me že to spominja? Na govoreče sadje in živalce, natančne podatke o učinkovitosti krem na vzorcu 20 vprašanih, podatke o porabi goriva, obljube politikov …?

Oglaševanje je pretiravanje, osvajanje, olepševanje, pogled z drugačne strani itd. Herta ni v ničemer drugačna. Nadaljuje dolgoletno tradicijo številnih obrobnih oglaševalcev, ki so se v državi pojavili konec 80-ih let, od čaja čang šlang, mr. Džirla in kosmodiska (še pred kratkim zelo uglednega Studio moderna) naprej.

Očitno je uspeh družinskega podjetja Kosmina iz Komna (pred kratkim so celo kupili radijski postaji – Radio obala) postal moteč.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji