marjan
Kolumne

Vi in Herta

Pred dvema letoma sem sodeloval pri programu enega od naših številnih dogodkov, mislim, da je šlo za Dan vplivnostnega marketinga, in ocenil, da je Herta največja oz. najpomembnejša vplivnica v državi.

In da jo moramo povabiti na oder, da nam predstavi svoje poglede na nastopanje, znamčenje, medije, oglaševanje itd. Sodelavci so mislili, da se hecam in iz tega ni bilo, na žalost, nič. Ko zdaj spremljam medijsko poročanje o razvpiti Herti, ki »laže, krade in zavaja«, ugotavljam nasprotno: Herta je vse najboljše in najslabše v medijski krajini.

Najboljše, ker v podjetju Biostile očitno redno plačujejo vse svoje finančne obveznosti do medijev, kar je zelo pomembno. Ker zelo dobro razumejo televizijsko prodajo in se niso »predali« kot na primer Studio moderna in podobna podjetja, ki so klonila pod konkurenčno ponudbo internetne prodaje. Ker vedo, katere izdelke potrebujejo in kupujejo ljudje.

Kaj je po drugi strani slabega? Menda njihovi izdelki ne pomagajo, so fejk, v oglasih nastopajo ljudje, ki niso zdravniki, poznavalci in podobno. Hm, na kaj me že to spominja? Na govoreče sadje in živalce, natančne podatke o učinkovitosti krem na vzorcu 20 vprašanih, podatke o porabi goriva, obljube politikov …?

Oglaševanje je pretiravanje, osvajanje, olepševanje, pogled z drugačne strani itd. Herta ni v ničemer drugačna. Nadaljuje dolgoletno tradicijo številnih obrobnih oglaševalcev, ki so se v državi pojavili konec 80-ih let, od čaja čang šlang, mr. Džirla in kosmodiska (še pred kratkim zelo uglednega Studio moderna) naprej.

Očitno je uspeh družinskega podjetja Kosmina iz Komna (pred kratkim so celo kupili radijski postaji – Radio obala) postal moteč.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji