1, 2, 3, GREMO!
V tretji sezoni se je vseslovenski družbenoodgovorni projekt 1, 2, 3, GREMO!, katerega namen je spodbuditi aktivnejše življenje, osredotočil na premagovanje ovir – športnih, prehranskih in življenjskih.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: Kot pravijo v Hoferju, njihov projekt s poudarkom na ekipnem duhu krepi vrednote solidarnosti in skrbi za druge. Skozi strokovno zasnovan program vadbe in prehrane podpornikom omogoča zdrav življenjski slog tudi v izrednih razmerah, ko so možnosti za vadbo omejene, in med njimi gradi občutek povezanosti. »S potrebno hitro preusmeritvijo komunikacije v digitalno okolje in večjim poudarkom na vsebinah ' živo' projekt iz dneva v dan dokazuje, da lahko vsem oviram navkljub živimo kakovostno in aktivno življenje,« dodajajo.
Tudi tokrat so se projektu pridružili ambasadorji, pri čemer je vadbeni del programa zasnoval osebni trener Jan Kovačič, za zdravo in uravnoteženo prehrano skrbi nutricistka Mojca Cepuš, televizijski voditelj in športni navdušenec Marko Potrč pa spodbuja k premagovanju dobrodelnih tedenskih izzivov. Projekt ima tudi letos dobrodelno noto, saj bodo s premagovanjem ovir zbrana sredstva namenjena Univerzitetnemu rehabilitacijskemu inštitutu RS – Soča.
Elementi akcije: spletno mesto, družbena omrežja, spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, lastni kanali, sodelovanje z vplivneži
Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Vid Dežman, Nastja Ižanc, Polona Stanovnik, Saša Osolnik in Aleksandra Loredan
Agencija za izkustveni in vsebinski del projekta, družbene medije in odnose z javnostmi: MSL (Publicis Groupe Slovenia)
Direktorica naročnika (Saatchi&Saatchi): Špela Petač
Direktorica projekta (MSL): Sandra Baran
Vodja projekta (MSL): Sanja Radič
Asistent projekta (MSL): Vitan Hodnik
Upravljavka družbenih medijev (MSL): Lara Begič
Umetniška direktorica: Katja Gaspari Leben
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisca: Aleš Kočevar in Klemen Bobnar
Oblikovalka: Jasna Vejselović
Spletno oblikovanje in animacija: Matjaž Škufca
Strategija in vodenje družbenih medijev: Petra Hočevar
Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)
Fotografa: Manca Jevšček in Matevž Paternoster
Izvedba spletnega mesta: Spletna postaja
Produkcijski hiši: Vizual7, SquareMe
Trajanje akcije: od aprila 2020 dalje