angina
Opaženo

Angina, gripa ali viroza? V eni uri do natančne diagnoze.

Produkcijska hiša Miss Moose Studio je za podjetje Mikro+Polo zasnovala razlagalni video o natančni identifikaciji povzročiteljev okužb zgornjih dihalnih poti in pljuč z uporabo molekularnega testa za učinkovito zdravljenje in okrevanje z manj zapleti.

Kratek opis akcije: Cilj produkcije razlagalnega videa z naslovom »Zakaj je Špela zbolela« je bil pri širši javnosti, predvsem pa pri mladih starših, sprožiti zavedanje, da obstaja rešitev oz. metoda identifikacije povzročiteljev okužb zgornjih dihalnih poti in pljuč z uporabo molekularnega testa. Animacija na preprost in dostopen način prikazuje, kako hitri testi omogočajo zaznavanje patogenov, ki povzročajo bolezni, in kako lahko zdravniki s pomočjo teh testov v manj kot eni uri pridobijo natančne rezultate, potrebne za takojšnjo obravnavo in predpisovanje ustrezne terapije.

Video je bil objavljen na vseh spletnih portalih podjetja Mikro+Polo, kar omogoča široko dostopnost in dosego ciljnega občinstva. Podjetje je sprožilo kampanjo na družbenih omrežjih, kjer so delili video in povezane vsebine, da bi povečali zavedanje o pomenu hitre identifikacije povzročiteljev okužb. Poleg tega so pripravili gradivo za odnose z javnostmi, kar je dodatno okrepilo prepoznavnost akcije.

Predstavnik naročnika: Dejan Hojnik

Vodja projekta v agenciji: Živa Hernaus

Kreativna direktorica: Manja Porle

Tekstopisca: Liza Rihar in Dejan Hojnik

Illustracije in animacija: Tjaša Groznik, ekipa Miss Moose Studio

Kreativa in produkcija: Miss Moose Studio

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji