zz
Opaženo

Argeta: Najokusnejša uporabniška izkušnja

Ob začetku projekta so si Argeta, Luna TBWA, CNJ in HiGroup zadali ambiciozen cilj, da bodo zasnovali spletno izkušnjo, ki bo pri obiskovalcih vzbudila neustavljivo željo po mesni in ribji pašteti številka 1 v Evropi.

Kratek opis akcije: »Medtem ko izdelčne strani v ospredje običajno postavljajo izdelke, smo mi v ospredje postavili senzorično izkušnjo,« navajajo ustvarjalci. Slogan »Dobra stran kruha« že več kot 20 let prenaša sentiment domačnosti in bližine, zato so, kot pravijo, na novi strani dodobra oklestili vsebinski balast in vso pozornost namenili večni ljubezenski zgodbi med kruhom in pašteto Argeta.

»S spletno stranjo želimo nagovoriti specifične izzive, s katerimi se srečujejo naši uporabniki, zato smo oblikovali uporabniške zgodbe in na podlagi njih opredelili rešitve, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Izbrali smo t. i. mobile first pristop in žični model testirali v več krogih, tudi s pomočjo bodočih uporabnikov,« so razložili v agenciji Luna TBWA.

Ker pri Argeti ne prodajajo »konzerve«, ampak užitek, toplino in zaupanje, so na spletni strani obiskovalcem raje ponudili celovito senzorično izkušnjo, in to za globalno občinstvo. Z lokalizirano vsebino je nova spletna stran na voljo v 22-ih jezikovnih različicah in se dinamično prilagaja vsem kulturnim raznolikostim. Za to skrbi kar 40 gradnikov, ki so del skrbno načrtovanega oblikovalskega sistema in headless CMS, ki omogoča hitrejše prikazovanje pravih vsebin na pravih mestih.

Poleg tehničnega dela poudarjajo, da stran pri ljudeh vzbudi željo po Argeti, na kar vplivajo številne animacije, detajli, interaktivni elementi in ne nazadnje arhiv lastnih fotografij, ki so jih pridobili skozi leta.

Predstavniki naročnika: Mojca Pesendorfer, Živa Deu, Simon Horvat, Tjaša Pinter in Metka Orel

Vodenje projekta: Valerija Smolej (Luna \TBWA), Mojca Praznik Matić (Luna \TBWA), Dino Starčič (HiGroup), Maša Pogorevc (HiGroup), Doris Kordić (CNJ digital) in Petra Ferlič (CNJ digital).
Uporabniška izkušnja: Jure Kožuh (CNJ digital) in Matjaž Muhič (CNJ digital)

Kreativna in umetniška zasnova spletne strani: Damijan Penič (HiGroup)

Spletna oblikovalka: Pia Požek (Luna \TBWA)

Produkcija spletne strani: Martin Koterle (CNJ digital)

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec (Luna \TBWA)

Tekstopisca: Blaž Žnidarec (Luna \TBWA) in Maja Podojsteršek (Luna \TBWA)

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji