zz
Opaženo

Argeta: Najokusnejša uporabniška izkušnja

Ob začetku projekta so si Argeta, Luna TBWA, CNJ in HiGroup zadali ambiciozen cilj, da bodo zasnovali spletno izkušnjo, ki bo pri obiskovalcih vzbudila neustavljivo željo po mesni in ribji pašteti številka 1 v Evropi.

Kratek opis akcije: »Medtem ko izdelčne strani v ospredje običajno postavljajo izdelke, smo mi v ospredje postavili senzorično izkušnjo,« navajajo ustvarjalci. Slogan »Dobra stran kruha« že več kot 20 let prenaša sentiment domačnosti in bližine, zato so, kot pravijo, na novi strani dodobra oklestili vsebinski balast in vso pozornost namenili večni ljubezenski zgodbi med kruhom in pašteto Argeta.

»S spletno stranjo želimo nagovoriti specifične izzive, s katerimi se srečujejo naši uporabniki, zato smo oblikovali uporabniške zgodbe in na podlagi njih opredelili rešitve, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Izbrali smo t. i. mobile first pristop in žični model testirali v več krogih, tudi s pomočjo bodočih uporabnikov,« so razložili v agenciji Luna TBWA.

Ker pri Argeti ne prodajajo »konzerve«, ampak užitek, toplino in zaupanje, so na spletni strani obiskovalcem raje ponudili celovito senzorično izkušnjo, in to za globalno občinstvo. Z lokalizirano vsebino je nova spletna stran na voljo v 22-ih jezikovnih različicah in se dinamično prilagaja vsem kulturnim raznolikostim. Za to skrbi kar 40 gradnikov, ki so del skrbno načrtovanega oblikovalskega sistema in headless CMS, ki omogoča hitrejše prikazovanje pravih vsebin na pravih mestih.

Poleg tehničnega dela poudarjajo, da stran pri ljudeh vzbudi željo po Argeti, na kar vplivajo številne animacije, detajli, interaktivni elementi in ne nazadnje arhiv lastnih fotografij, ki so jih pridobili skozi leta.

Predstavniki naročnika: Mojca Pesendorfer, Živa Deu, Simon Horvat, Tjaša Pinter in Metka Orel

Vodenje projekta: Valerija Smolej (Luna \TBWA), Mojca Praznik Matić (Luna \TBWA), Dino Starčič (HiGroup), Maša Pogorevc (HiGroup), Doris Kordić (CNJ digital) in Petra Ferlič (CNJ digital).
Uporabniška izkušnja: Jure Kožuh (CNJ digital) in Matjaž Muhič (CNJ digital)

Kreativna in umetniška zasnova spletne strani: Damijan Penič (HiGroup)

Spletna oblikovalka: Pia Požek (Luna \TBWA)

Produkcija spletne strani: Martin Koterle (CNJ digital)

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec (Luna \TBWA)

Tekstopisca: Blaž Žnidarec (Luna \TBWA) in Maja Podojsteršek (Luna \TBWA)

z

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji