Bajadera
Opaženo

Bajadera v novi preobleki

Znana Kraševa sladica Bajadera je luč sveta ugledala leta 1954, kar pomeni, da bo v prihodnjem letu praznovala svojo sedemdesetletnico. Ob tej priložnosti je dobila nekoliko posodobljeno podobo.

Zanjo so poskrbeli v hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey, kjer so želeli prenovo izvesti čim bolj subtilno, da bi izdelek na prodajnih policah ohranil visoko prepoznavnost. Ohranili so črte na embalaži, ki jih je zdaj manj in so širše, namesto ene bajadere na škatli, pa sta tam zdaj dve, »saj ena nikoli ni dovolj«, pravijo.

Nikola Žinić, glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, je ob tem povedal, da jim je v veliko čast, da so lahko ponovno preoblikovali Bajaderino embalažo (ki so jo nazadnje prenovili leta 2010). »Naš oblikovalski pristop je bil prežet s spoštovanjem do tradicije in pomena te blagovne znamke ter določenimi omejitvami, ki jih je bilo prav tako treba upoštevati. Bajadera ima namreč veliko proizvodnjo na Hrvaškem in je distribuirana po vsem svetu, v več kot 30 državah, zato so z vidika proizvodnje potrebni številni kompromisi. Veselimo se tudi prihodnosti, v kateri bomo uživali v naših najljubših bajaderah, ki jih bomo vzeli iz embalaže, ki bo okolju prijazna,« je dodala Andrea Knapić, umetniška direktorica v agenciji.

bajadera

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji