z
Opaženo

BTC: Pomladni festival nakupov in zabave je vabil na doživljajsko izkušnjo

Tradicionalni Festival nakupov in zabave je maja v BTC City vabil generacijo Z, kjer jih je pospremil z osveženimi motivi.

Kratek opis akcije: Čebele so dobile svoj medoviti prostor v igri barvitih elementov v kombinaciji posameznih prodajnih segmentov s ključnim sporočilom: Festival nakupov in zabave ni zgolj prodajni dogodek, temveč estetska, doživljajska in trajnostna izkušnja za obiskovalce.

»Nadvse barviti in trajnostno navdahnjeni motivi ponazarjajo simbiotičen odnos med ponudniki raznolikih izdelkov, ki jih BTC City poleg dogodka ponudi vsem obiskovalcem Festivala nakupov in zabave,« so povedali organizatorji.

Elementi akcije: veliki plakatni panoji, plakati, transparenti, nalepke za vrata, aktivnosti na družbenih omrežjih, oglaševanje v dvigalih, safety point prikazovalniki, spletna stran

Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Anja Trobec, Janja Furjan in Polja Pretnar

Agencija: Saatchi & Saatchi Slovenija

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Oblikovalka: Sanja Biščan

3D-vizualizacija: Luka Baučar

Trajanje akcije: maj 2024

z

z

z

z

 

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji