z
Opaženo

BTC: Pomladni festival nakupov in zabave je vabil na doživljajsko izkušnjo

Tradicionalni Festival nakupov in zabave je maja v BTC City vabil generacijo Z, kjer jih je pospremil z osveženimi motivi.

Kratek opis akcije: Čebele so dobile svoj medoviti prostor v igri barvitih elementov v kombinaciji posameznih prodajnih segmentov s ključnim sporočilom: Festival nakupov in zabave ni zgolj prodajni dogodek, temveč estetska, doživljajska in trajnostna izkušnja za obiskovalce.

»Nadvse barviti in trajnostno navdahnjeni motivi ponazarjajo simbiotičen odnos med ponudniki raznolikih izdelkov, ki jih BTC City poleg dogodka ponudi vsem obiskovalcem Festivala nakupov in zabave,« so povedali organizatorji.

Elementi akcije: veliki plakatni panoji, plakati, transparenti, nalepke za vrata, aktivnosti na družbenih omrežjih, oglaševanje v dvigalih, safety point prikazovalniki, spletna stran

Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Anja Trobec, Janja Furjan in Polja Pretnar

Agencija: Saatchi & Saatchi Slovenija

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Oblikovalka: Sanja Biščan

3D-vizualizacija: Luka Baučar

Trajanje akcije: maj 2024

z

z

z

z

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji