BTC: Pomladni festival nakupov in zabave je vabil na doživljajsko izkušnjo
Tradicionalni Festival nakupov in zabave je maja v BTC City vabil generacijo Z, kjer jih je pospremil z osveženimi motivi.
BTC
Kratek opis akcije: Čebele so dobile svoj medoviti prostor v igri barvitih elementov v kombinaciji posameznih prodajnih segmentov s ključnim sporočilom: Festival nakupov in zabave ni zgolj prodajni dogodek, temveč estetska, doživljajska in trajnostna izkušnja za obiskovalce.
»Nadvse barviti in trajnostno navdahnjeni motivi ponazarjajo simbiotičen odnos med ponudniki raznolikih izdelkov, ki jih BTC City poleg dogodka ponudi vsem obiskovalcem Festivala nakupov in zabave,« so povedali organizatorji.
Elementi akcije: veliki plakatni panoji, plakati, transparenti, nalepke za vrata, aktivnosti na družbenih omrežjih, oglaševanje v dvigalih, safety point prikazovalniki, spletna stran
Predstavnice naročnika: Sara Bogomolec, Anja Trobec, Janja Furjan in Polja Pretnar
Agencija: Saatchi & Saatchi Slovenija
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Oblikovalka: Sanja Biščan
3D-vizualizacija: Luka Baučar
Trajanje akcije: maj 2024