obi
Opaženo

Čarobni prazniki v OBI-ju

Agencija Futura DDB je za OBI Slovenija že tradicionalno oblikovala prav posebne praznične metrolighte, ki jih lahko opazite na vseh ljubljanskih vpadnicah.

Kratek opis akcije: Njihova posebnost je, da vključujejo vse tri pozicije metrolighta in tako z vsako menjavo motiva ljudem prikažejo kar največji nabor najrazličnejše praznične dekoracije, ki je na voljo v OBI-ju. Vrh metrolighta krasi velika svetleča zvezda, kar ga naredi še bolj opaznega in zanimivega.

obi

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnik naročnika: Matej Rožen 

Vodja projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja

Zasnova, oblikovanje in izvedba: Ekipa F2 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji