merc2
Opaženo

Dober svet se začne z dobrimi sosedi

»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.

Kratek opis akcije: Da bi te pristne odnose kar najbolj približali širši javnosti, so glavno vlogo zaupali kar svojim zaposlenim – prodajalki Majdi in sodelavki v nabavi Nadi. V televizijskih oglasih tako lahko spremljamo njuno osebno izpoved, doživljanje vsakdana ter povezanost s kupci in dobavitelji. Kampanja nosi pomenljiv naslov »Dober svet se začne z dobrimi sosedi«, njeno sporočilo pa še dodatno krepi verz iz skladbe Ena pesem Vlada Kreslina: »Nekaj pa je še takih ljudi, ki se jih človek razveseli«.

Kampanjo, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji, lahko spremljamo na televiziji, na radiu in na spletu kot tudi na številnih Mercatorjevih kanalih. »Mercator je sosed, ki nas že desetletja spremlja na vsakem koraku in v vsaki soseski. Trgovke, sploh v manjših okoljih, živijo s svojimi sosedi in poznajo njihove osebne zgodbe – in ravno to je tisto, kar je pri Mercatorju edinstveno in kar v sodobnem urbanem okolju postaja redka dobrina. O tem zelo iskreno poje tudi Vlado Kreslin v skladbi, ki smo jo izbrali za zvočno podlago,« pravi Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji.

Obletnica pa ne zaznamuje le oglasnih blokov. Z Mercatorjem namreč vsak dan praznujejo tudi kupci, za katere so pripravili posebne prodajne ponudbe in izziv v okviru lojalnostnega programa. In ker so srce Mercatorja – kot tudi te kampanje – zvesti zaposleni, v okviru 75-letnice potekajo tudi številne interne aktivnosti v čast obeležitvi tega visokega jubileja.

mercator 75 let

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, lojalnostni program Moj M, interni kanali Mercator, interna aktivacija

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisci: Vlasta Merc, Miha Bevc in Sašo Braz

Direktorica projekta: Ana Železnik

Umetniška direktorja: Grega Čeferin in Matt Penko

Oblikovalci: Grega Čeferin, Ewa Bogataj, Špela Medak in Jure Grašak

Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović

Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji