Edo Murić priporoča Jurčkovo naselje
Squareme produkcija je za podjetje Prva hiša d.o.o. ustvarila štiri promocijske videospote, v katerih nastopa slovenski reprezentant Edo Murić.
Prva hiše
Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na promocijo novega Jurčkovega naselja, ki je zasnovano v skladu z biofilnimi načeli. Soseska predstavlja harmonijo med sodobnim bivalnim okoljem in naravo, kar ustvarja edinstven življenjski prostor, obilica zelenja pa poleg estetske vrednosti tudi zmanjšuje stres ter spodbuja duševno in fizično počutje. To je torej soseska, ki sploh ne potrebuje »reklame«. Njihovo kreativno izhodišče je bilo, kako posneti oglas za nekaj, kar oglasa sploh ne potrebuje. Skupaj z agencijo Nostos so razvili koncept meta »antioglasov«, ki prikazujejo dogajanje tik pred snemanjem, med vajami, pogovorom z režiserjem… Edo Murić pa vsakič pride do istega zaključka, v smislu, 'kaj sploh kompliciramo? Ta soseska je super in dovolj je, če povemo samo to.' Meta koncept so peljali tako daleč, da v oglasih nastopa ekipa, ki jih je posnela - od režiserja, do scenografinje in lučkarjev.
Elementi akcije: spletno oglaševanje in družbena omrežja
Agencija: Nostos
Kreativni direktor: Nejc Gazvoda
Produkcija: Squareme
Režija: Luka Štigl
Producent: Sebastjan Oblak