z
Opaženo

Edo Murić priporoča Jurčkovo naselje

Squareme produkcija je za podjetje Prva hiša d.o.o. ustvarila štiri promocijske videospote, v katerih nastopa slovenski reprezentant Edo Murić.

Kratek opis akcije: Kampanja se osredotoča na promocijo novega Jurčkovega naselja, ki je zasnovano v skladu z biofilnimi načeli. Soseska predstavlja harmonijo med sodobnim bivalnim okoljem in naravo, kar ustvarja edinstven življenjski prostor, obilica zelenja pa poleg estetske vrednosti tudi zmanjšuje stres ter spodbuja duševno in fizično počutje. To je torej soseska, ki sploh ne potrebuje »reklame«. Njihovo kreativno izhodišče je bilo, kako posneti oglas za nekaj, kar oglasa sploh ne potrebuje. Skupaj z agencijo Nostos so razvili koncept meta »antioglasov«, ki prikazujejo dogajanje tik pred snemanjem, med vajami, pogovorom z režiserjem… Edo Murić pa vsakič pride do istega zaključka, v smislu, 'kaj sploh kompliciramo? Ta soseska je super in dovolj je, če povemo samo to.' Meta koncept so peljali tako daleč, da v oglasih nastopa ekipa, ki jih je posnela - od režiserja, do scenografinje in lučkarjev.

Elementi akcije: spletno oglaševanje in družbena omrežja

Agencija: Nostos

Kreativni direktor: Nejc Gazvoda

Produkcija: Squareme

Režija: Luka Štigl

Producent: Sebastjan Oblak

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji