Glasmaher: Maherji
Podjetje Glasmaher je predstavilo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri na hudomušen način ozaveščajo o preventivi in skrbi za vid.
Kratek opis akcije: Podjetje Glasmaher od svoje ustanovitve stavi na neobičajne pristope, opazno komunikacijo in marketing, ki vzbuja pozitivna čustva. Tokrat so predstavili akcijo, ki razbija najbolj pogoste mite, povezane z vidom. Vse prepogosto si ljudje zatiskajo oči in si ne priznajo, da se jim je vid poslabšal in je tako prišel čas za nova očala. Akcija s premišljenimi in hudomušnimi izjavami slavi najbolj pogoste izgovore ljudi, ki trdijo, da dobro vidijo, čeprav vsi okoli vedo, da se jim je vid poslabšal.
Plakati na zunanjih površinah so razporejeni na način, da počasi razkrivajo zgodbo in namen akcije, zato vzbujajo radovednost, ki se do razkritja celotne zgodbe vse bolj stopnjuje.
Direktor podjetja in kreative: Dejan Stušek
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje
Začetek akcije: april 2024