mm
Opaženo

Glasmaher: Maherji

Podjetje Glasmaher je predstavilo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri na hudomušen način ozaveščajo o preventivi in skrbi za vid.

Kratek opis akcije: Podjetje Glasmaher od svoje ustanovitve stavi na neobičajne pristope, opazno komunikacijo in marketing, ki vzbuja pozitivna čustva. Tokrat so predstavili akcijo, ki razbija najbolj pogoste mite, povezane z vidom. Vse prepogosto si ljudje zatiskajo oči in si ne priznajo, da se jim je vid poslabšal in je tako prišel čas za nova očala. Akcija s premišljenimi in hudomušnimi izjavami slavi najbolj pogoste izgovore ljudi, ki trdijo, da dobro vidijo, čeprav vsi okoli vedo, da se jim je vid poslabšal.

Plakati na zunanjih površinah so razporejeni na način, da počasi razkrivajo zgodbo in namen akcije, zato vzbujajo radovednost, ki se do razkritja celotne zgodbe vse bolj stopnjuje.

Direktor podjetja in kreative: Dejan Stušek

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje

Začetek akcije: april 2024

m

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji