Gorenjska banka
Opaženo

Gorenjska banka je v praznični december vstopila z zahvalo svojim strankam

»December je čas, ko se ozremo na preteklo leto in občutimo hvaležnost za vse dragocene trenutke, ki nam jih je prineslo,« pravijo v Gorenjski banki.

Kratek opis akcije: Leto 2024 je bilo zanje prežeto z navdihujočimi zgodbami, ki jih ne bi bilo brez zaupanja, ki so jim ga izkazale njihove stranke. V sodelovanju z Agencijo 101 so tako zasnovali kampanjo, v kateri se jim želijo zahvaliti.

»Gorenjska banka v najbolj prazničnem mesecu svoje stranke postavlja v ospredje in izpostavlja različne trenutke, ko so ji izkazale zaupanje, saj ji je v čast biti del njihovih zgodb. Lahko gre za vsakdanje nakupe, varčevanje ali prenovo oziroma nakup doma. S tem tudi potencialnim strankam sporoča, da bodo v Gorenjski banki slišane in cenjene. Da bi poudarila svoj osebni pristop in svojo predanost strankam, je banka v času kampanje nadgradila tudi svoj pozicijski slogan in komunikacijo podpisala s sporočilom 'Kar šteje, ste vi',« pravijo snovalci kampanje.

GBanka1

Dodajajo, da niso želeli ostati le pri besedah, zato so v zahvalo ljudem pripravili aktivacijo z imenom Mala zahvala, del katere je modri sef. »Sef v decembru potuje po slovenskih mestih, v njem pa se vsakič skriva novih 1000 evrov na predplačniški kartici Mastercard Gorenjske banke. Sodelujoči morajo le poiskati modri sef in ugotoviti trimestno kodo, ki ga bo odklenila. Z vsako novo lokacijo pa za namige, ki postopoma razkrivajo kombinacijo, skrbi ekipa Hitradia Center,« so povedali v Agenciji 101.

Uporabniki se na spletni strani Gorenjske banke lahko preizkusijo tudi v odpiranju digitalnega sefa. V njem se vsak dan do 24. decembra skriva 100 evrov, med vsemi sodelujočimi pa bo izžreban tudi nekdo, ki bo prejel veliko nagrado – 1000 evrov na predplačniški kartici Mastercard Gorenjske banke.

GBanka2

Elementi akcije: zunanje, radijsko in digitalno oglaševanje, spletno mesto, družbena omrežja in gverilska izpostavitev

Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan in Tea Vujanović Lorenci

Vodenje projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič, Tjaša Vehovec in Maša Ahec

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Tekstopiska: Vita Jordan

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Specialist za video: Matic Strgar

Digitalna producentka: Lara Hebar

Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik

Fotografinja: Neja Kalan

Trajanje akcije: od 2. do 31. decembra 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji